تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 46728

طرح «به‌توان ۲۰»، گامی بلند در مسیر تامین مطالبات شهروندی

طرح «به‌توان ۲۰»، گامی بلند در مسیر تامین مطالبات شهروندی

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان مطرح کرد: طرح «به‌توان ۲۰»، گامی بلند در مسیر تامین مطالبات شهروندی رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: طرح «به‌توان ۲۰» که اخیرا از سوی این مرکز در قالب چندین پروژه اجرایی شده است، گامی بلند در مسیر تامین مطالبات شهروندی به شمار می رود. به گزارش دنیای

Print Friendly, PDF & Email

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان مطرح کرد:

طرح «به‌توان ۲۰»، گامی بلند در مسیر تامین مطالبات شهروندی

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: طرح «به‌توان ۲۰» که اخیرا از سوی این مرکز در قالب چندین پروژه اجرایی شده است، گامی بلند در مسیر تامین مطالبات شهروندی به شمار می رود.

به گزارش دنیای اسرار ،محمدتقی رفیعی در آیین رونمایی از ۲۰ پروژه جدید مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان که روز 23 اسفندماه برگزار شد، اظهارکرد: مرکز ارتباطات مردمی از بدو راه‌اندازی در هر دوره‌ای براساس ایده‌هایی ارزشمند دستخوش رشد و پیشرفت قرار گرفته و دوره ششم مدیریت شهری، دوره بلوغ و شکوفایی آن به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه طرح «به‌توان ۲۰» به‌عنوان گامی در راستای تامین مطالبات شهروندان در ۵ حوزه و بر مبنای گفتمان «شهر زندگی» طراحی شده است، افزود: پیگیری ویژه مطالبات شهروندی، انتشار مطالبات عمومی در رسانه‌ها و ارائه گزارش عملکرد واحدهای اجرایی شهرداری از رویکردهای این طرح به‌شمار می‌رود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ایجاد مسیر دسترسی جدید برای شهروندان به سامانه ۱۳۷، ترویج فرهنگ قدردانی از درخواست‌های شهروندان و ارائه گزارش توصیفی مبتنی بر داده‌های سامانه ۱۳۷ از دیگر رویکردهای پروژه‌های طرح به‌توان ۲۰ است.

اجرای طرح «شهربان» برمبنای تقویت مشارکت شهروندان در اداره شهر

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان نیز گفت: طرح «شهربان» که در این آیین رونمایی می‌شود، از گفتمان «اصفهان من، شهر زندگی» الهام گرفته است و تقویت مشارکت میان مدیریت شهری و شهروندان در اداره شهر، مبنا و رویکرد اصلی آن است.

مصطفی نباتی‌نژاد افزود: در این طرح، مراتب مشارکت پس از شهروندان به شهربانان می‌رسد. یعنی افرادی که مشکلات شهر را به‌روش‌های مختلفی پیگیری و منتقل می‌کند. شهراندیش و شهریار نیز مراتب بعدی این الگوی مدیریتی هستند که جدیت بیشتری برای پیگیری مشکلات شهر دارند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح، شهربانان تحت آموزش قرار می‌گیرند و سپس در مناطق مختلف مشغول شناسایی مشکلات شهر می‌شوند و‌ درنهایت، براساس بازخورد عملکردشان طبق معیارهای تعیین‌شده، امتیازاتی دریافت می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سامانه نماز املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان