تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
کد خبر : 1997

مدیر مخابرات منطقه اصفهان : از باشگاه خبرنگاران معلول حمایت می کنیم

مدیر مخابرات منطقه اصفهان :  از باشگاه خبرنگاران معلول حمایت می کنیم

پایگاه خبری دنیای اسرار مدیر مخابرات منطقه اصفهان : از باشگاه خبرنگاران معلول حمایت می کنیم مدیر مخابرات منطقه اصفهان و تنی چند از مسئولین این شرکت از روند فعالیت های باشگاه خبری معلولین (آسنا نیوز ) دیدن وبا آنان گفتگو نمود . در این آیین که در محل مجتمع غیر دولتی خدمات بهزیستی حضرت

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

مدیر مخابرات منطقه اصفهان :

از باشگاه خبرنگاران معلول حمایت می کنیم

مدیر مخابرات منطقه اصفهان و تنی چند از مسئولین این شرکت از روند فعالیت های باشگاه خبری معلولین (آسنا نیوز ) دیدن وبا آنان گفتگو نمود .

در این آیین که در محل مجتمع غیر دولتی خدمات بهزیستی حضرت ابوالفضل ع برگزار شد ، منصور گلناری از اعضای هیات موسس این باشگاه خبری گفت : در هرجامعه بر اساس استانداردهای جهانی بین ۸ تا ۱۰ درصد افراد دچار معلولیت های مختلف هستند . وی با اشاره به اینکه افراد معلول به لحاظ ذهنی و فکری تفاوتی با دیگر افراد جامعه ندارند ، گفت : باید بجای مظلوم نمایی برای فعالیت معلولین ، فعالیت جدی انجام داد و ما در همین راستا پس از برگزاری کلاس های آموزش روزنامه نگاری و خبرنگاری و نویسندگی ، باشگاه خبرنگاران معلول (آسنا نیوز ) را برای نخستین بار در کشور تاسیس کردیم و امروز شاهدیم که خبرنگاران معلول همانند سایر خبرنگاران در جلسه های خبری سطح شهر حضور و به پوشش خبری برنامه می پردازند .

همچنین حیدریزاده مدیر مخابرات در جمع خبرنگاران معلول گفت : از باشگاه خبرنگاران معلولین حمایت می کنیم و آن را یکی از وظایف اجتماعی مخابرات می دانیم . وی تاکید نمود : بایستی جامعه معلولین با تکیه بر شعار ( معلولیت ، محدویت نیست ) در همه عرصه های جامعه حضور فعال داشته و به تناسب علاقه و استعدادخود امکان رشد بیش از پیش خود را فراهم سازد .

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت : در حال حاضر در سطح استان اصفهان ۴میلیون و ۸۰۰ هزار شماره تلفن همراه و ۲ میلیون ۸۰۰ هزار شماره تلفن ثابت دایر و فعالیت می کند .

قائم مقام مخابرات : حمایت همه جانبه مخابرات از معلولین

حسین نجار قائم مقام مخابرات نیز در این نشست بر حمایت همه جانبه مخابرات از جامعه معلولین بویژه خبرنگاران معلول تاکید و گفت : شرکت مخابرات منطقه اصفهان همواره در عرصه خدمات رسانی پیش قدم بوده و آماده همه نوع همکاری در این زمینه است .

شایان ذکر است : باشگاه خبرنگاران معلول از دوسال گذشته فعالیت خود را با برگزاری کلاس های اموزشی ویژه معلولان آغاز نموده است.

خبرنگار :بهمن توکلی

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان