تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۶:۴۳
کد خبر : 2153

تجاری های خطی و پراکنده در اطراف خیابان ها عامل ترافیک و هدر رفت هزینه+

تجاری های خطی و پراکنده در اطراف خیابان ها عامل ترافیک و هدر رفت هزینه+

پایگاه خبری دنیای اسرار-اصفهان: تجاری های خطی و پراکنده در اطراف خیابان ها عامل ترافیک و هدر رفت هزینه مدیر کل راه وشهرسازی استان اصفهان: لازم است در شهر ها این فرهنگ جا بیفتد که به جای تجاری های کوچک و پراکنده از مجتمع های تجاری استفاده شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار-اصفهان:

تجاری های خطی و پراکنده در اطراف خیابان ها عامل ترافیک و هدر رفت هزینه

مدیر کل راه وشهرسازی استان اصفهان: لازم است در شهر ها این فرهنگ جا بیفتد که به جای تجاری های کوچک و پراکنده از مجتمع های تجاری استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در کمیسیون ماده ۵ استان که به ریاست علی مقدس زاده  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و باحضور حجت اله غلامی مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر اعضا برگزار شد ۳۷ مورد از موارد اصلاح،تعیین و دقیق سازی خط بدنه،تقلیل ویا تعریض عرض گذر، درخواست افزایش ارتفاع ،حذف و یا اضافه کردن گذر وتغییر کاربری مربوط به شهرهای قهجاورستان، ورزنه و طالخونچه (هرکدام ۱ مورد) ، ایمان شهر ۶ مورد ، کلیشاد ۴ مورد ، زیبا شهر ۱۲ مورد، دیزیچه ۹ مورد ، کرکوند ۲ مورد و طرح تفصیلی شهر خوانسار مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل راه وشهرسازی استان در خصوص کاربری های تجاری تکی و ریز دانه و خطی در شهرها گفت : باید در شهرها این فرهنگ جا بیفتد که به جای تجاری های کوچک و پراکنده از مجتمع های تجاری استفاده شود.

وی متذکر شد : این تجاری های پراکنده در کنار خیابان هایی که با صرف وقت و هزینه زیاد آزاد سازی و تعریض شده اند باعث ایجاد ترافیک و همچنین پارک های دوبل زیاد در خیابان شده و عملا تعریض خیابان با قرار گیری تجاری های خطی و پراکنده به کاری بیهوده تبدیل می شود .

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان