تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
کد خبر : 23206

طرح نذر هشتم در اصفهان کلید خورد

طرح نذر هشتم در اصفهان کلید خورد

 به گزارش دنیای اسرار:،مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان اصفهان گفت:طرح نذر هشتم به نیت امام رضا(ع) هشتمین امام شیعیان و با هدف رسیدگی بیشتر به مشکلات زندانیان و خانواده های آنان در اصفهان اجرایی می شود. مسعود دایی افزود:بر اساس این طرح که مورد تاکید ریاست سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور می باشد

Print Friendly, PDF & Email

 به گزارش دنیای اسرار:،مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان اصفهان گفت:طرح نذر هشتم به نیت امام رضا(ع) هشتمین امام شیعیان و با هدف رسیدگی بیشتر به مشکلات زندانیان و خانواده های آنان در اصفهان اجرایی می شود.

مسعود دایی افزود:بر اساس این طرح که مورد تاکید ریاست سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور می باشد مقرراست تا هشتم هرماه مدیرکل زندانها ومسئولان عالی قضایی استان همچنین خیرین به دیدار حداقل ۸ خانواده زندانی نیازمند بروند.

وی خاطرنشان کرد:در این دیدار ها مشکلات خانواده های زندانیان نیازمند به صورت میدانی و عملیاتی بررسی می شود و ان شالله تمام توان برای گره گشایی ورفع حوائج آنها به عمل خواهد آمد.

دایی ضمن قدردانی ازخیرین ونیکوکاران اصفهانی که در کشور سرآمد هستند، افزود:طرح نذز هشتم که برای اولین بار در اسنان اصفهان اجرامی شود زمینه را برای توسعه کمک های مردمی وگروههای جهادی ایجاد کرده و امیدواریم در سایر زمینه ها از قبیل توسعه اشتغال پایدار زندانیان و خانواده های آنان نیز اجرایی گردد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان