تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد خبر : 24186

ایجاد لایه مشترک نگهداری و تعمیرات تاسیسات شهری شهر اصفهان در سال ۹۹

ایجاد لایه مشترک نگهداری و تعمیرات تاسیسات شهری شهر اصفهان در سال ۹۹

ادغام و یکپارچه سازی قراردادهای تعمیرات تاسیسات شهری شهر اصفهان تنوع، تعدد و گستردگی مکان تجهیزات، تاسیسات و المان های شهری و همچنین لزوم نگهداری و تعمیرات به هنگام این تجهیزات باعث شد که حوزه معاونت خدمات شهری در سال جاری نسبت به ادغام قرارداد های تاسیساتی اقدام نماید.به گزارش دنیای اسرار: حسین امیری با

Print Friendly, PDF & Email


ادغام و یکپارچه سازی قراردادهای تعمیرات تاسیسات شهری شهر اصفهان

تنوع، تعدد و گستردگی مکان تجهیزات، تاسیسات و المان های شهری و همچنین لزوم نگهداری و تعمیرات به هنگام این تجهیزات باعث شد که حوزه معاونت خدمات شهری در سال جاری نسبت به ادغام قرارداد های تاسیساتی اقدام نماید.
به گزارش دنیای اسرار: حسین امیری با اشاره به قراردادهای نگهداری و تعمیرات شهرداری اصفهان گفت: هر ساله بالغ بر ۱۵۰ قرارداد متفرقه و متنوع تاسیساتی در انواع مختلف در حوزه معاونت خدمات شهری منعقد می گردید که به منظور اصلاح فرایند قراردادهای متفرقه و تاسیساتی، شهرداری اصفهان اقدام به برنامه ریزی به منظور تهیه شرح خدمات و گزینش پیمانکار ذی‌صلاح نموده است.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به تنوع قراردادهای منعقد شده گفت: قراردادهای متفرقه در موضوعاتی همچون نگهداری تاسیسات پارک ها ، مبلمان شهری تاسیسات انتقال آب، تصفیه خانه های پساب، روشنایی پارکها و فضاهای عمومی، نورپردازی المان های شهری، نورپردازی ابنیه تاریخی و معاصر، تاسیسات سرویس های بهداشتی، تجهیزات و المان های مدیریت مصرف انرژی، نیروگاه های خورشیدی مستقر در ساختمان های مناطق‌ ، تاسیسات حرارتی و برودتی و همچنین روشنایی ساختمان های اداری و خدماتی می باشد که این همه تنوع باعث ایجاد ناهماهنگی و هزینه‌های گزافی بابت تعداد این قراردادها و عدم به کارگیری پیمانکار ذیصلاح در بسیاری از این بخشها شده بود.
وی ادامه داد: در ابتدای سال جاری و با تشکیل کمیته عالی نت پیشنهاد ادغام و یکپارچه سازی موضوعات مورد اشاره توسط حوزه معاونت خدمات شهری در این کمیته مطرح و پس از بررسی ابعاد مختلف پیشنهاد ادغام به تصویب رسید.
حسین امیری به نحوه قرارداد در این طرح اشاره و ادامه داد: در این طرح تمامی موضوعات دهگانه تأسیسات و تجهیزات شهری در هر منطقه در قالب یک قرارداد و پس از طی مراحل قانونی به یک پیمانکارِ ارزیابی شده در حوزه تاسیسات شهری واگذار می گردد.
امیری گفت: شرح خدمات فنی در برگیرنده تمامی موضوعات تخصصی در حوزه‌های تاسیسات شهری از جمله تاسیسات الکتریکی و مکانیکی به کار رفته در فضاهای عمومی شهری، خطوط انتقال آب و پساب تصفیه خانه ها و دیگر تجهیزات می باشد که در این خصوص نسبت به تهیه پلان جهت ارزیابی پیمانکاران ذیصلاح و متخصص اقدام و پس از برگزاری مناقصه عمومی نسبت به یکپارچه سازی تاسیسات یادشده در یک قرارداد اقدام شده است.
وی تاکید کرد: با اجرای شدن این طرح علاوه بر صرفه جویی مستقیم ۱۷۰ میلیارد ریالی؛ نسبت به آموزش و استقرار تکنسین های متخصص در بخش‌های مختلف اقدام شده است.
معاون شهردار اصفهان به دیگر مزایای یکپارچه سازی قراردادها پرداخت و افزود: اجرای اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه، سرویس های روزانه و هفتگی به جهت افزایش طول عمر برقراری ایمنی و حداقل تعداد خرابی ها و کاهش تعداد توقف تاسیسات هر تجهیز به صورت روزانه، هفتگی در دوره های یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و سالانه از جمله مزایای اجرایی شدن این طرح می باشد.
حسین امیری تصریح کرد: پیش بینی می گردد با اجرای این دستورالعمل ها عمر تجهیزات نیز افزایش یابد.
وی ادامه داد: تجهیزاتی که شهرداری هر ساله به منظور توسعه پارکها و فضای سبز و اماکن عمومی خریداری می نمایند دارای حداقل گارانتی ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش ساله توسط شرکت‌های سازنده میباشد که در قرارداد لایه مشترک تاسیسات این مهم در نظر گرفته شده و از بسیاری هزینه‌های موازی و غیر لزوم جلوگیری خواهد گردید.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان