تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد خبر : 2458

معضل ترافیک و کمبود پارکینگ در ورامین مرتفع می شود

معضل ترافیک و کمبود پارکینگ در ورامین مرتفع می شود

پایگاه خبری دنیای اسرار ورامین- شهردار ورامین گفت: معضل ترافیک و کمبود پارکینگ در ورامین مرتفع می شود. پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:به گزارش ، حسین دهقان صبح شنبه در دیدار با رییس اتحادیه املاک و نمایشگاه داران اتومبیل که در دفتر شهرداری انجام شد بیان داشت: اختلال در رفت و آمد

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

ورامین- شهردار ورامین گفت: معضل ترافیک و کمبود پارکینگ در ورامین مرتفع می شود.

پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:به گزارش ، حسین دهقان صبح شنبه در دیدار با رییس اتحادیه املاک و نمایشگاه داران اتومبیل که در دفتر شهرداری انجام شد بیان داشت: اختلال در رفت و آمد و ایجاد ترافیک یکی از مشکلاتی است که برخی مشاغل مانند نمایشگاه های خودرو باعث آن می شوند.

دهقان گفت: در مناطق مرکزی ورامین که دارای فضای اندکی برای پارک خودرو است، توقف خودروها در پیاده رو و خیابان ها توسط نمایشگاه داران باعث اختلال در رفت و آمد مردم شده است.

شهردار ورامین بیان داشت: این موضوع همواره مورد اعتراض و گلایه مردم این شهرستان بوده است که با همکاری و تعامل مشترک اتحادیه، شهرداری و پلیس راهور حل خواهد شد.

ابوطالب شیرکوند، رییس اتحادیه املاک و نمایشگاه داران اتومبیل، آژانس های کرایه، وانت بار و پارکینگ های ورامین در دیدار با شهردار ورامین به کمبود پارکینگ در شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: این امر منجر به معضلات ترافیکی زیادی شده است و برای حل این مشکل حاضر به هرگونه همکاری هستیم و در صورتی که شهرداری زمینی را در اختیار قرار دهد سرمایه گذار برای احداث و حل مشکل پارکینگ در ورامین معرفی خواهیم کرد.

شیرکوند گفت: این اتحادیه در یک سال اخیر و برای صنوف مختلف تحت پوشش، اقدامات ارزنده ای انجام داده که حذف عوارض کسب و پیشه برای ۲صنف املاک و نمایشگاه داران اتومبیل با نظر قانونی شهرداری برای جبران اشتباه انجام شده است.

وی افزود: مشکل عدم استقرار صنوف سیار مانند، از جمله معضلات مهم هم صنفی های کمتر برخوردار این اتحادیه است که با تدابیر اندیشیده شده و رایزنی با شهرداری، پلیس راهور و شورای ترافیک شهرستان، در سال ۹۷ گام های ارزنده ای در این زمینه برداشته خواهد شد.

شیرکوند با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز در نقاط مختلف شهر اظهار داشت: آماده همکاری با شهرداری برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز هستیم و به کمک شهرداری خواهیم آمد چون این گونه موارد، به اشتغال و امنیت املاکی ها لطمه زده و در درازمدت، شهر را نیز دچار مشکل خواهد کرد.

دهقان در پایان اضافه کرد: خوشبختانه بین راهور، اتحادیه و شهرداری ارتباط خوبی برقرار شده و به این ترتیب، به زودی مشکل استقرار وانت بارها حل می شود و درعین حال، برای معضل ترافیکی و کمبود پارکینگ نیز تدابیر ویژه ای اندیشیده خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان