تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر : 25533

درخشش ستاره ملی روابط عمومی در آسمان ذوب آهن اصفهان

درخشش ستاره ملی روابط عمومی در آسمان ذوب آهن اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:درآیین بزرگداشتروز ملی روابط عمومی و هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، از روابط عمومیذوب آهن اصفهان به دلیل درخشش در مجموعه فعالیت های ارتباطی با اهدای لوح و تندیسستاره ملی روابط عمومی تقدیر شد. هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی با حضور مدیران روابط

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:درآیین بزرگداشتروز ملی روابط عمومی و هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، از روابط عمومیذوب آهن اصفهان به دلیل درخشش در مجموعه فعالیت های ارتباطی با اهدای لوح و تندیسستاره ملی روابط عمومی تقدیر شد.

هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی با حضور مدیران روابط عمومی سازمان ها و شرکت های مختلف و همچنین نمایندگانی از انجمن روابط عمومی ایران و انجمن بین المللی روابط عمومی برگزار شد.

رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی و دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت، نیز به صورت برخط در این برنامه به ایراد سخنرانی پرداختند.

روابط عمومی ذوب آهن اصفهان با بیش از نیم قرن تجربه ، از جمله روابط عمومی های پیشگام در عرصه صنعت کشور می باشد که درتمام زمینه های رسانه ای و فرهنگی ، تولید محتوای تخصصی می کند .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان