تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
کد خبر : 26460

۲۲ آزمایشگاه میکروبی و ۵ آزمایشگاه شیمیایی بر سلامت و کیفیت آب شرب نظارت دارند

۲۲ آزمایشگاه میکروبی و ۵ آزمایشگاه شیمیایی بر سلامت و کیفیت آب شرب نظارت دارند

درنشست هم اندیشی کنترل و نظارت بر سلامت آب شرب استان اصفهان اعلام شد؛ ۲۲ آزمایشگاه میکروبی و ۵ آزمایشگاه شیمیایی بر سلامت و کیفیت آب شرب نظارت دارند به گزارش دنیای اسرار:با توجه به اهمیت کیفیت آب شرب استان اصفهان، نشست هم اندیشی کنترل و نظارت بر سلامت آب شرب برگزار شد. مدیر مرکز

Print Friendly, PDF & Email

درنشست هم اندیشی کنترل و نظارت بر سلامت آب شرب استان اصفهان اعلام شد؛

۲۲ آزمایشگاه میکروبی و ۵ آزمایشگاه شیمیایی بر سلامت و کیفیت آب شرب نظارت دارند

به گزارش دنیای اسرار:با توجه به اهمیت کیفیت آب شرب استان اصفهان، نشست هم اندیشی کنترل و نظارت بر سلامت آب شرب برگزار شد.

مدیر مرکز پایش و نظارت برکیفیت آب و فاضلاب آبفای استان اصفهان در این نشست ضمن تاکید بر لزوم کار شبانه روزی همکاران در شرایط بحران گفت: هرگونه شکایت مشترکین از کیفیت آب به صورت تک به تک و حضوری بررسی می شود.

فهیمه امیری با اشاره به این که عمده آب شرب مورد نیاز شهرها و روستاهای تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ از آب تصفیه خانه بابا شیخعلی تامین می شود، افزود: در شرایط کم آبی و ساعات اوج مصرف تعدادی از چاه ها با هماهنگی واحد کنترل کیفی وارد مدار می شوند.

وی گفت: به همین دلیل ممکن است مردم تغییری در مزه آب احساس کنند اما به لحاظ کیفیت و سلامت آب شرب از هر لحاظ مطمئن باشند زیرا سلامت شهروندان خط قرمز شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان است.

وی افزود: در صورتی که آب چاه در روستایی کیفیت مناسب نداشته باشد به طور قطع برای شرب استفاده نمی شود و آب مورد نیاز این گونه روستاها به وسیله تانکرهای سیار تامین می شود.

امیری کلر سنجی روزانه را از وظایف اصلی آزمایشگاه ها دانست و بر شست و شوی مداوم مخزن های آب و سرویس و نگهداری دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاه ها تاکید کرد.

شایان ذکر است ۲۲ آزمایشگاه میکروبی و پنج آزمایشگاه شیمیایی در سطح استان، کار سنجش سلامت و کیفیت آب را در تمام شهرها و روستاهای تحت پوشش برعهده دارند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان