تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
کد خبر : 26545

تشکیل اولین دفتر توسعه پایدار، مدیریت مصرف و مطالعات اجتماعی کشور در آبفای اصفهان

تشکیل  اولین دفتر توسعه پایدار، مدیریت مصرف و مطالعات اجتماعی کشور در آبفای اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:اولین دفتر توسعه پایدار، مدیریت مصرف و مطالعات اجتماعی صنعت آب و فاضلاب کشور در آبفای استان اصفهان تشکیل شد . مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان در مراسم معرفی مدیر این دفتر گفت: اهمیت مسئولیت اجتماعی و رویکرد تخصصی در حوزه مطالعات اجتماعی از اهداف مهم تشکیل دفتر توسعه پایدار، مدیریت

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:اولین دفتر توسعه پایدار، مدیریت مصرف و مطالعات اجتماعی صنعت آب و فاضلاب کشور در آبفای استان اصفهان تشکیل شد .

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان در مراسم معرفی مدیر این دفتر گفت: اهمیت مسئولیت اجتماعی و رویکرد تخصصی در حوزه مطالعات اجتماعی از اهداف مهم تشکیل دفتر توسعه پایدار، مدیریت مصرف و مطالعات اجتماعی است.  

هاشم امینی، پیش بینی و ارزیابی تأثیرات اجتماعی طرح‌ها و برنامه‌ها را  یکی از اهداف راه اندازی این دفتر برشمرد و اظهار داشت: مطالعه مسائل اجتماعی مرتبط با  اجرای پروژه های آبفا در سطح استان یکی از رویکرد های مهم این بخش است.

وی  با بیان این که چشم انداز اجتماعی طرح ها و برنامه ی آبفا باید در این دفتر ترسیم شود، افزود: با مطالعات اجتماعی که در این دفتر انجام خواهد شد، باید راهبردهایی برای به حداقل رساندن پیامدهای اجتماعی فعالیت‌های عمرانی و توسعه ای درون و برون شهری آبفا تدوین شود.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خاطر نشان ساخت: پژوهشگران و کارشناسان مسائل اجتماعی در حوزه های مختلف در شهرها و روستاها، طرح ها و برنامه های صنعت آبفا را  مورد تحقیق و بررسی قرار دهند .

امینی به  ارتقای فرهنگ مدیریت مصرف آب و افزایش سطح آگاهی مردم پیرامون منابع آبی اشاره کرد و بیان داشت: از طریق گفتگوهای اجتماعی و فرهنگی با نهادهای مدنی، انجمن‌های علمی و رسانه‌ها می توان مصرف آب را توسط بهره برداران مدیریت کرد.

وی شناسایی چالش های زیست محیطی قبل از اجرای طرح های آبفا را ضروری برشمرد و اعلام کرد: تا قبل از تشکیل این دفتر هم مسائل زیست محیطی طرح ها مورد مطالعه و بررسی قرار می گرفت اما از این به بعد این کار با انسجام بیشتری دنبال شود.

در پایان این مراسم سعیده سعیدی به عنوان مدیر دفتر توسعه پایدار، مدیریت مصرف و مطالعات اجتماعی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان معرفی شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان