تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
کد خبر : 26807

اخذ سند تک برگ ۱۵۴۸.۶ هکتار از اراضی کاشان

اخذ سند تک برگ ۱۵۴۸.۶ هکتار از اراضی کاشان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد: در راستای پیشگیری از زمین‌خواری و جلوگیری از تصرفات اراضی ملی بیش از یکهزار و ۵۴۸ هکتار از اراضی دولتی شهرستان کاشان تثبیت مالکیت شد. به گزارش دنیای اسرار: مجتی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اظهار کرد: سند تک برگ اراضی بخش ۱۲

Print Friendly, PDF & Email


رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد: در راستای پیشگیری از زمین‌خواری و جلوگیری از تصرفات اراضی ملی بیش از یکهزار و ۵۴۸ هکتار از اراضی دولتی شهرستان کاشان تثبیت مالکیت شد.

به گزارش دنیای اسرار: مجتی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اظهار کرد: سند تک برگ اراضی بخش ۱۲ شهر جوشقان قالی (معروف به مراتع شمال جاده کامو به قهرود) به مساحت یکهزار و ۵۲۷ هکتار اخذ شد.

وی افزود: همچنین برای ۲۱.۶ هکتار از اراضی منطقه بن‌رود قمصر نیز سند تک‌برگ صادر و اخذ شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان افزود: این اقدامات با پیگیری‌های شبانه روزی این اداره، سیاستگذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و همکاری اداره ثبت اسناد و املاک انجام پذیرفته است.

وی با بیان اینکه اولین گام برای مبارزه با زمین‌خواری اجرای حد‌نگاری اراضی ملی است، گفت: با اجرای قانون کاداستر و سنددار شدن اراضی، اختلافات و دعاوی بین مردم و دستگاه‌های دولتی رفع می‌شود. همچنین با أخذ اسناد تک‌برگی به نام دولت، سودجویی از اراضی ملی و سوء استفاده از اسنادی که ابهام دارند نیز به حداقل ممکن می‌رسد.

آراسته بیان داشت: از دیگر مزایای اجرای طرح کاداستر این است که علاوه بر برطرف شدن مشکلات ثبتی، حقوق مردم و دولت رعایت می‌شود و با ضریب امنیت بالایی که این اسناد صادر شده دارند، از وقوع تخلفات و سوء استفاده‌های احتمالی از عرصه‌های ملی به‌شدت پیشگیری می‌شود

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان