تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۵:۳۷
کد خبر : 2695

روابط عمومی های مناطق، مدیریت ها، معاونت ها و سازمان های وابسته شهرداری اصفهان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، گردهم آمدند

روابط عمومی های مناطق، مدیریت ها، معاونت ها و سازمان های وابسته شهرداری اصفهان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی،  گردهم آمدند

پایگاه خبری دنیای اسرار روابط عمومی های مناطق، مدیریت ها، معاونت ها و سازمان های وابسته شهرداری اصفهان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی،  گردهم آمدند. به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، در این گردهمایی ابتدا پنل آموزشی در حوزه رسانه و ارتباطات ارائه شد. سپس مدیرکل ارتباطات و امور بین

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

روابط عمومی های مناطق، مدیریت ها، معاونت ها و سازمان های وابسته شهرداری اصفهان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی،  گردهم آمدند.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، در این گردهمایی ابتدا پنل آموزشی در حوزه رسانه و ارتباطات ارائه شد.

سپس مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: باید با همدلی و تلاش همه روابط عمومی ها تعلق مردم به اصفهان افزایش یابد؛ بنابراین استفاده از روش های بهبود ارتباط با شهروندان و مردم این زمینه ضروری است.

ایمان حجتی بر افزایش خلاقیت و نوآوری در حوزه روابط عمومی ها تأکید و تصریح کرد: روابط عمومی کارآمد و پویا به خلاقیت و نوآوری وابسته است و این مهم باید در روابط عمومی بخش های مختلف شهرداری مد نظر قرار گیرد.

در ادامه مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان توصیه های کارشناسی با موضوع صرفه جویی در مصرف آب و با هدف اطلاع مدیران روابط عمومی حوزه های مختلف از وضعیت بحران آب را مطرح کرد.

فروغ مرتضایی ن‍‍‍ژاد با تشریح آخرین وضعیت آب و چالش های شهرداری اصفهان در این خصوص گفت: روابط عمومی ها می توانند تأثیر بسیار مهمی در آموزش شهروندان در این خصوص داشته باشند.

در پایان این گردهمایی از استاد حسین غزالی از پیشکسوتان رادیو اصفهان و پیشکسوت روزنامه نگاری و روابط عمومی و محمد طیاری مسوول فنی استودیو سیمای شهر اصفهان تجلیل و تقدیر شد. همچنین تعدادی از روابط عمومی های برتر شهرداری اصفهان بر اساس معیارهایی چون ارتباطات مردمی، ارتباطات رسانه ای و خلاقیت مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان