تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
کد خبر : 2722

مهندس علوی در جمع مدیران و روسای شرکت گاز استان اصفهان گفت:اقتدار و قدرت در محدودیت ها ایجاد می شود.

مهندس علوی در جمع مدیران و روسای شرکت گاز استان اصفهان گفت:اقتدار و قدرت در محدودیت ها  ایجاد می شود.

پایگاه خبری دنیای اسرار مهندس علوی در جمع مدیران و روسای شرکت گاز استان اصفهان گفت:اقتدار و قدرت در محدودیت ها  ایجاد می شود. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان در نشست روسای ادارات و واحدهای ستادی شرکت گاز استان اصفهان که در شهر قمصر کاشان برگزار شد مهندس علوی مدیرعامل شرکت بیان

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

مهندس علوی در جمع مدیران و روسای شرکت گاز استان اصفهان گفت:اقتدار و قدرت در محدودیت ها  ایجاد می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان در نشست روسای ادارات و واحدهای ستادی شرکت گاز استان اصفهان که در شهر قمصر کاشان برگزار شد مهندس علوی مدیرعامل شرکت بیان داشت:لازمه ی کار و خدمات کیفی و همچنین مدیریت صحیح، تدبیر و تمرکز و برنامه ریزی است.

مهندس علوی، به سه محور مهم که در حال حاضر روساء و مدیران  باید مد نظر قرار دهند؛ توجه به منابع مالی، حفظ و نگهداری تاسیسات و توجه به منافع ذینعان تاکید کرد و افزود: در شرایط کنونی منابع مالی شرکت محدود است و همه کارکنان و بویژه مدیران باید در برنامه ریزی امور حتما به این مهم توجه کافی داشته باشند.

وی، با اشاره به اینکه درآمد شرکت بصورت مستقیم به خزانه دولت واریز می شود،گفت: هنرما مدیریت و کنترل هزینه ها است، اگر در شرایطی که منابع مالی محدود است  قوی باشیم و درست مدیریت کنیم،هنر کرده ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه رتبه این شرکت در خصوص وصول مطالبات در جایگاه مناسبی قرار ندارد، افزود:پیگیری وصول مطالبات یکی از دغدغه های بزرگ شرکت است که باید با توجه به نوع مشترکین، پرداخت به موقع گاز بهاء و مصرف اصولی و بهینه گاز طبیعی از روش های مختلف درسطح استان فرهنگ سازی شود.

سید مصطفی علوی، همچنین به مسئله نگهداری از تاسیسات و شبکه به عنوان یک محور مهم در این شرکت اشاره کرد و گفت: تاسیسات و شبکه های موجود سرمایه عظیم شرکت است که فارغ از هزینه اجرایی، صیانت از آن، برای حفاظت از جان و مال مردم بسیار حائز اهمیت است.

وی، بیان داشت: خوشبختانه صیانت از تاسیسات و نگهداشت صحیح شبکه ها با دلسوزی و وجدان بالای همه کارکنان در سطح استان، بخوبی میسر شده است و لازمه ی ادامه این روند داشتن مدیران و کارکنان همدل، با تدبیر و دلسوز است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در ادامه به موضوع توجه به منافع ذی نفعان تاکید کرد و افزود: کارکنان یکی از مهمترین ذی نفعان شرکت هستندکه توجه به نیازهای کارکنان، توجه به کیفیت خدمات و تعالی سازمانی است.

مهندس علوی، همچنین نظارت عالی بر وظایف کارکنان، پیمانکاران ، نیروهای امدادی و کنتور خوان و… رایکی دیگر از وظایف مهم مدیران و روساء برشمرد و گفت: اطلاع رسانی، اشتراک پذیری بموقع، نصب کنتور یا ایستگاه در زمان تعریف شده، صدور بموقع و شفاف قبوض گازبهاء، خدمات پس از فروش، شفافیت و پاسخگویی مناسب و بموقع  از انتظارات مهم مشتریان از شرکت گاز است که انجام صحیح آنها رضایتمندی مشترکین را در پی خواهد داشت.

وی، با بیان اینکه رضایتمندی همه جانبه ذی نفعان و مشتریان بیانگر تعالی سازمانی به معنای واقعی است و با تاکید بر لزوم همکاری تمامی کارکنان و مدیران در مسیر تعالی سازمانی، خاطر نشان ساخت: برنامه‌های بهبود می بایست در مسیر افزایش انگیزش و توانمندی کارکنان شرکت و مشارکت بیش از پیش آنها در مسیر تعالی طرح ریزی شود.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان