تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲:۴۰
کد خبر : 27427

جلسه شورای مسکن شهرستان خوروبیابانک

جلسه شورای مسکن شهرستان خوروبیابانک

جلسه شورای مسکن شهرستان خوروبیابانک با حضور اعضای جلسه و با هدف بررسی مسائل و مشکلات طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای خور، جندق و فرخی در محل فرمانداری شهرستان خوروبیابانک برگزار گردید. ? در این جلسه ابتدا مهندس ایزدی-سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گزارشی از روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای

Print Friendly, PDF & Email

جلسه شورای مسکن شهرستان خوروبیابانک با حضور اعضای جلسه و با هدف بررسی مسائل و مشکلات طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای خور، جندق و فرخی در محل فرمانداری شهرستان خوروبیابانک برگزار گردید.

? در این جلسه ابتدا مهندس ایزدی-سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گزارشی از روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای خور و جندق ارائه نموند.

? مهندس نظام الاسلامی-فرماندار شهرستان نیز بر لزوم تعیین و تکلیف متقاضیانی که در فاز جدید ثبت نام نموده اند و ابلاغ طرح تفضیلی شهر فرخی جهت اجرای طرح اقدام ملی تاکید نمود.
? در این جلسه پیرامون عملیات آماده سازی اراضی شهرهای خور و جندق، تامین خدمات زیربنایی اراضی توسط ادارات خدمات رسان، تامین کسری زمین توسط راه و شهرسازی، روند صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری ها، ارائه خدمات الکترونیکی توسط نظام مهندسی به متقاضیان و اراضی واگذار شده در روستاها بحث و تبادل نظر گردید.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان