تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
کد خبر : 27531

آغاز جانمایی پلاک‌های ثبتی بخش ۲ کاشان در بانک اطلاعات املاک استان اصفهان

آغاز جانمایی پلاک‌های ثبتی بخش ۲ کاشان در بانک اطلاعات املاک استان اصفهان

در راستای اجرای قانون حدنگار انجام پذیرفت: آغاز جانمایی پلاک‌های ثبتی بخش ۲ کاشان در بانک اطلاعات املاک استان اصفهان *رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: عملیات برداشت شمیم و جانمایی پلاک‌های ثبتی بخش دو کاشان آغاز شده است.* به گزارش دنیای اسرار؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با

Print Friendly, PDF & Email

در راستای اجرای قانون حدنگار انجام پذیرفت:

آغاز جانمایی پلاک‌های ثبتی بخش ۲ کاشان در بانک اطلاعات املاک استان اصفهان

*رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: عملیات برداشت شمیم و جانمایی پلاک‌های ثبتی بخش دو کاشان آغاز شده است.*

به گزارش دنیای اسرار؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه طرح شمیم (شبکه ملی یکپارچه مالکیت) در شهرستان کاشان در حال اجرا است اظهار کرد: این اقدام گام بزرگی در راستای تهیه نقشه‌های ارتفاعی مسطحاتی با سرعت بالا بوده که دقت سندهای صادره را بالا می‌برد.

وی گفت: طرح شمیم در راستای پیاده‌سازی قانون حدنگار و یکپارچه‌سازی نقشه‌های کلی انجام و سبب می‌شود تا تمامی ارگان‌ها، ادارات و حتی نقشه شمیمان نظام مهندسی نیز با استفاده از امکانات شمیم و با ایجاد ارتباط و مجوزهای قانونی اقدام به برداشت آنی قطعات کنند.

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اذعان داشت: بر این اساس و بنا بر سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان سند ۵۳۲ متر مربع از اراضی کاشان اخذ شد.

وی با بیان اینکه جانمایی پلاک‌های ثبتی بخش دو کاشان در حال انجام است عنوان کرد: برای پلاک‌های ثبتی واقع در مشکات، طاهرآباد، قمصر، الهیه و ناجی آباد کاشان، باغ شهرِ نیاسر و شهرک باهنر قمصر، عملیات برداشت شمیم در حال انجام است.

آراسته بیان داشت: اقدامات مربوط به سه پلاک ثبتی در قمصر، شهرک ایثارگران و ساختمان راه و شهرسازی نیز انجام پذیرفته و جهت صدور سند به اداره ثبت اسناد و املاک ارائه شده است.

وی بابیان اینکه طرح ملی کاداستر در راستای توسعه الکترونیک در این شهرستان در حال اجرا است، گفت: این طرح از زمین‌خواری، کلاه‌برداری و صدور اسناد مالکیت معارض جلوگیری می‌کند و در آن اطلاعات حقوقی مالک و تمامی اراضی ملی ثبت می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان  تاکید کرد: راهکار اصولی جهت جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو و فرصت طلب اخذ اسناد مالکیت اراضی ملی به صورت تک‌برگ و کاداستر شده است که به لطف خدا روند اخذ اسناد با سرعت مطلوبی در حال انجام است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان