تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 29049

سکه های تقلبی الیمایی در “بویین میاندشت”

سکه های تقلبی الیمایی در “بویین میاندشت”

به گزارش دنیای سرار: فرمانده انتظامی شهرستان “بویین میاندشت” از کشف ۵۲۰ قطعه سکه تقلبی با طرح سکه های مربوط به دوره الیمایی خبر داد. سرهنگ “علی مرشد فریدنی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه “کرچمبو” مستقر در ایستگاه بازرسی شهید “سالاری” به یک سواری پژو مشکوک

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای سرار: فرمانده انتظامی شهرستان “بویین میاندشت” از کشف ۵۲۰ قطعه سکه تقلبی با طرح سکه های مربوط به دوره الیمایی خبر داد.

سرهنگ “علی مرشد فریدنی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه “کرچمبو” مستقر در ایستگاه بازرسی شهید “سالاری” به یک سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۵۲۰ قطعه سکه قدیمی کشف شد که در بررسی های انجام شده توسط کارشناسان مربوطه مشخص شد همه آنها تقلبی و با طرح دوره الیمایی ساخته شده اند .
فرمانده انتظامی شهرستان “بویین میاندشت” با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه ادامه داد: در بازجویی های بعمل آمده مشخص شد این فرد قصد داشت سکه های تقلبی را به جای سکه اصلی بفروشد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: این افراد قبل از معامله یک سکه یا قطعه ای از یک سکه را که اصل است به خریدار تحویل و پس از اینکه اصالت آن مشخص می شود ، سکه های تقلبی را به خریدار تحویل می دهند.
سرهنگ علی مرشد فریدنی با اشاره به اینکه هر گونه خرید و فروش سکه های قدیمی جرم است بیان داشت: شهروندان عزیز فریب اینگونه افراد را که گاهی با ارسال پیامک هایی مانند اینکه “من یک چوپانم و در صحرا تعدادی سکه پیداکرده ام و شماره شما را گرفتم که برایم بفروشید” یا دیگر پیامک های اینگونه را نخورند و در اسرع وقت موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان