تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
کد خبر : 29063

کلاهبرداری جوان شیاد از ۱۰ مرد کهنسال

کلاهبرداری جوان شیاد از ۱۰ مرد کهنسال

کلاهبرداری جوان شیاد از ۱۰ مرد کهنسا به گزارش دنیای اسرار :رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری جوان شیادی که با ترفندی خاص از ۱۰ فرد کهنسال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود خبر داد. سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت تعدادی

Print Friendly, PDF & Email

کلاهبرداری جوان شیاد از ۱۰ مرد کهنسا

به گزارش دنیای اسرار :رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری جوان شیادی که با ترفندی خاص از ۱۰ فرد کهنسال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود خبر داد.

سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از افراد کهنسال مبنی بر اینکه از سوی یک جوان شیاد مورد کلاهبرداری قرار گرفتند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات خود دریافتند هنگامی که افراد کهنسال برای دریافت وجه نقد به باجه عابر بانک مراجعه می کردند فرد کلاهبردار به آنها نزدیک شده و به بهانه کمک و مساعدت در انجام عملیات بانکی کارت و رمز آنها را اخذ و با تعویض کارت اعلام می داشته که دستگاه کارت شما را ضبط کرده و باید برای دریافت آن به بانک مراجعه کنید.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: افراد کهنسال هنگامی که به بانک مراجعه می کردند، متهم کارت را با خود برداشته و به سرعت از محل دور می شد و سپس در فرصتی مناسب اقدام به برداشت از حساب مال باختگان می کرد.

سرهنگ تُرکیان ادامه داد: با تکمیل شدن تحقیقات کارآگاهان اقدامات تخصصی و پلیسی خود را برای شناسایی و دستگیری این فرد شیاد آغاز کرده و سرانجام با رصد هوشمندانه خود هویت او را بدست آورده و محل سکونتش را در یکی از شهرک های اطراف شهرستان اصفهان مورد شناسایی قرار دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: کارآگاهان بلافاصله با هماهنگی مرجع قضائی متهم را در منزلش دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند که پس از مواجه با مدارک و مستندات پلیس به کلاهبرداری از ۱۰ فرد کهنسال و برداشت ۴۵۰ میلیون ریال از حساب آنان اقرار کرد.

تُرکیان با بیان اینکه متهم پس از اقرار صریح به جرم خود برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد گفت: به افراد کهنسال توصیه می کنیم هرگز به پیشنهاد کمک افراد غریبه پاسخ مثبت نداده و کارت خود و رمز عبور آن را در اختیار دیگران نگذارند و برای انجام عملیات بانکی افراد مورد اطمینان فامیل را با خود همراه کرده و یا از کارمندان بانک کمک بگیرند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان