تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر : 29134

امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به ۱۱۳ حادثه دیده در هفته گذشته

امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به ۱۱۳ حادثه دیده در هفته گذشته

به گزارش  دنیای اسرار ؛ علی محمدهاشمی با اشاره به حوادث یک هفته گذشته و ماموریت های امدادی این جمعیت گفت : از تاریخ ۲۰ لغایت  ۲۷ فروردین ماه سال جاری ، نجاتگران جمعیت هلال احمر نسبت به پوشش امدادی ۵۶  حادثه اقدام کردند . محمدهاشمی افزود : ۲۲ مورد از این ماموریت ها در

Print Friendly, PDF & Email

محمدهاشمی افزود : ۲۲ مورد از این ماموریت ها در حوادث جاده‌ای، ۲۰ مورد خدمات حضوری ، ۶ حادثه شهری ، ۶ حادثه صنعتی و کارگاهی و ۲  حادثه کوهستان بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در ادامه ضمن اشاره به خدمت رسانی نیروهای امدادی این جمعیت به ۳۹ نجات یافته در این حوادث گفت : از این تعداد ۱۰ نفر به طور سرپایی درمان شده و ۲۹  نفر هم برای درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند . 

به گفته این مقام مسئول در همین مدت ، ۱۶۳  نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۶۶  تیم عملیاتی با به کارگیری ۴۴ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات در امدادرسانی به این حوادث مشارکت داشته اند .

وی خاطرنشان کرد در بازه زمانی یاد شده ۶ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان یادآور شد شماره ملی ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر در خدمت شهروندان است و شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی با این شماره تماس گرفته و یا به نزدیکترین پست امداد و نجات مستقر در محل یا جاده مراجعه نمایند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان