تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
کد خبر : 29219

حضور مهارت آموختگان آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد چیستا رباتیک صدرا استان اصفهان در مسابقات Robotex ترکیه

حضور مهارت آموختگان آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد چیستا رباتیک صدرا استان اصفهان در مسابقات Robotex ترکیه

به گزارش دنیای اسرار، داود جعفری مؤسس و مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد چیستا رباتیک صدرا در تکمیل این خبر افزود: این آموزشگاه عضو شرکت های خلاق، پیشرو در آموزش و تولید محصولات رباتیک دانش آموزش و فعال در برگزاری مسابقات با برند آریاناکاپ و Robotex با بیش از ۷۰ نماینده در ایران

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار، داود جعفری مؤسس و مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد چیستا رباتیک صدرا در تکمیل این خبر افزود: این آموزشگاه عضو شرکت های خلاق، پیشرو در آموزش و تولید محصولات رباتیک دانش آموزش و فعال در برگزاری مسابقات با برند آریاناکاپ و Robotex با بیش از ۷۰ نماینده در ایران در ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ با حضور ۸۴ نفر در قالب ۴۶ تیم در مسابقات Robotex ترکیه در شهر آنتالیا حضور خواهد داشت.

وی بیان داشت: تیم های شرکت کننده در مسابقات از شهرهای: اصفهان، بوشهر، شیراز، کرمان، کرج، گرگان، بهبهان، یزد، رفسنجان و بابل می باشند.

گفتنی است ، ROBOTEX یک جشنواره رباتیک شامل مسابقات، کنفرانس ها، نمایشگاه ها، جلسات و کارگاه های آموزشی می باشد که از سال ۲۰۰۱ سازماندهی شده و امروزه به بزرگترین جشنواره رباتیک در قاره اروپا تبدیل شده است. کشوره های عضو Robotex International می توانند در این مسابقات حضور یابند. Robotex International مکانی است که مغزها و دانش ها همدیگر را ملاقات می کنند.

لازم به ذکر است، آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد چیستا رباتیک صدرا تنها نماینده رسمی این رویداد با برند RobotexIran در ایران می باشد و تاکنون در چندین مسابقه Robotex در کشورهای مختلف از جمله استونی، فنلاند و چین شرکت کرده و موفق به اخذ چندین مقام شده است.

جعفری افزود: حضور در دوره های استاندارد مهارتی و کلاس های آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد باعث شده تا کارآموزان در رده دانش آموزی بتوانند مهارت های فنی لازم جهت ساخت ربات در سطح بین المللی را به دست آورند و با حضور در مسابقات جهانی باعث کسب افتخار برای میهن عزیزمان باشند.

وی حضور در جوامع بین المللی و به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران، معرفی محصول ایران به نام آریانا و RobotexIran، ایجاد شرایط مناسب برای تفاهم نامه به منظور حضور تیم¬های خارجی در ایران و ایجاد شرایط مناسب برای فرهنگ سازی توریسم علمی در ایران را از اهداف این رویداد معرفی نمود

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان