تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۳۷
کد خبر : 29287

کشف ۴ تن مرغ گرم خارج از شبکه توزیع در “شهرضا”

کشف ۴ تن مرغ گرم خارج از شبکه توزیع در “شهرضا”

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف ۴ تن مرغ گرم خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ “سهراب قرقانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی”

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف ۴ تن مرغ گرم خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
سرهنگ “سهراب قرقانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مرغ گرم که به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و برای بررسی های بیشتر آن را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه اطلاعات درج شده در بارنامه خودرو با بار آن همخوانی نداشت افزود: در بازرسی به عمل آمده از این کامیون  ۴ تُن مرغ گرم خارج از شبکه توزیع کشف شد.
فرمانده  انتظامی شهرستان شهرضا ارزش مرغ های گرم مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: از مردم و شهروندان نیز خواستاریم که در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان