تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
کد خبر : 29316

آبفای استان اصفهان «گواهینامه مدیریت سبز» دریافت کرد

آبفای استان اصفهان «گواهینامه مدیریت سبز» دریافت کرد

به گزارش دنیای اسرار:در سال جاری برنامه ریزی های لازم برای اجرای مدیریت سبز در زمینه مدیریت پسماند در مناطق ششگانه آبفای شهر اصفهان و سایر مناطق خودگردان در سطح استان نیز در دستور کار قرار دارد. شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان موفق به دریافت گواهی مدیریت سبز در شاخص مدیریت پسماند از سوی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:در سال جاری برنامه ریزی های لازم برای اجرای مدیریت سبز در زمینه مدیریت پسماند در مناطق ششگانه آبفای شهر اصفهان و سایر مناطق خودگردان در سطح استان نیز در دستور کار قرار دارد.

شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان موفق به دریافت گواهی مدیریت سبز در شاخص مدیریت پسماند از سوی شهرداری اصفهان شد.
مدیر دفتر توسعه پایدار، مدیریت مصرف و مطالعات اجتماعی آبفای استان اصفهان با تاکید بر اجرای شاخص های مدیریت پسماند در آبفا گفت: یکی از مولفه های اصلی مدیریتی در سازمان ها وشرکت ها توجه به اجرای شاخص های مدیریت سبز است.
سعیده سعیدی افزود: مدیریت سبز شامل ۶ شاخص است که یکی از شاخص های اصلی آن مدیریت پسماند است و سال گذشته با همکاری شهرداری در ستاد مرکزی آبفای استان اصفهان به اجرا درآمد.
وی اعلام کرد: به دنبال اجرای دقیق مدیریت سبز در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بیش از پیش تفکیک زباله،کاغذ، شیشه، بطری های پلاستیکی و قوطی های فلزی با سایر پسماندها در دستور کار قرار گرفت و زباله های تفکیک شده به بازیافت کنندگان کاغذ، مقوا، پلاستیک، فلزات و شیشه در شهرداری تحویل داده شد.
مدیر دفتر توسعه پایدار، مدیریت مصرف و مطالعات اجتماعی آبفای استان اصفهان گفت: به منظور اجرای دقیق مدیریت پسماند، کلیه اتاق ها در ستاد مرکزی مجهز به سطل بازیافت کاغذ شدند و در راهروها و آبدارخانه ها هم سطل مخصوص بازیافت تعبیه شده است.
سعیدی عنوان کرد: در سال جاری برنامه ریزی های لازم برای اجرای مدیریت سبز در زمینه مدیریت پسماند در مناطق ششگانه آبفای شهر اصفهان و سایر مناطق خودگردان در سطح استان نیز در دستور کار قرار دارد.
شایان ذکر است ۶ شاخص مدیریت سبز شامل «مدیریت مصرف انرژی»، «مدیریت مصرف آب»، «مدیریت پسماند»، «مصرف سوخت وسایل نقلیه»، «ساختمان و تجهیزات» و «آموزش و فرهنگ سازی» است .

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان