تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر : 29604

تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه فولادمبارکه و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به امضا رسید

تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه فولادمبارکه و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به امضا رسید

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور؛ تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه فولادمبارکه و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به امضا رسید در حضور دکتر سورنا ستاری، تفاهم‌نامه همکاری و تعامل دو جانبه فولاد مبارکه و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با هدف استفاده بهینه از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان عضو این شهرک به عنوان یکی از

Print Friendly, PDF & Email

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور؛

تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه فولادمبارکه و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به امضا رسید

در حضور دکتر سورنا ستاری، تفاهم‌نامه همکاری و تعامل دو جانبه فولاد مبارکه و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با هدف استفاده بهینه از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان عضو این شهرک به عنوان یکی از ارکان زیست‌بوم نوآوری استان اصفهان به امضای رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و مدیرعامل فولاد مبارکه رسید.

به گزارش دنیای اسرار: معاون توسعه و فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در خصوص جزئیات این تفاهم نامه اظهار کرد: از دو سال اخیر و با توجه به شعار سال و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، مذاکرات مربوطه برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با هیئت رئیسه فولادمبارکه در راستای حمایت بیشتر از شرکت‌های دانش بنیان انجام گرفت.

دکتر سید مهدی حجازی افزود: در این تفاهم نامه قرار بر این است که حجم پروژه‌های تحقیقاتی بین شهرک علمی و تحقیقاتی و فولادمبارکه اصفهان افزایش پیدا کند و روند خرید محصولات دانش بنیان به صورت مضاعف ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه چندین شاخص کمی در این تفاهم نامه ذکر شده است، تصریح کرد: راه‌اندازی شتاب‌دهنده مشترک و مشارکت فولاد مبارکه در تکمیل زیرساخت‌های عمرانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از جمله موارد این همکاری است

مدیر عامل فولادمبارکه اصفهان نیز در راستای این تفاهم‌نامه گفت: رویکرد کشور و شرکت فولادمبارکه اصفهان حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و محصولات ساخت داخل است و در حال حاضر درصدد هستیم به صورت ساختاریافته‌تر این حمایت انجام شود.

وی ادامه داد: تفاهم نامه شامل مواردی است که ارتباط دوجانبه را تقویت و با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان حمایت خود را از نخبگان داخلی بیشتر کنیم.

محمدیاسر طیب‌نیا ادامه داد: تصمیم گرفته شده که دفاتر مستقر با حضور مدیران و کارشناسان فولادمبارکه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تعبیه شود و بتوانیم از توانایی‌های شرکت‌ها با شناخت بیشتر و حتی دسترسی و تعامل بهتر بهره‌مند شویم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان