تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
کد خبر : 2966

​دستفروشان کنار جاده خطری برای سلامت شهروندان

​دستفروشان کنار جاده خطری برای سلامت شهروندان

پایگاه خبری دنیای اسرار ​دستفروشان کنار جاده خطری برای سلامت شهروندان   به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت : یکی از مواردی که در برهم خوردن آرامش جاده ها موثر است ، وجود دست

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

​دستفروشان کنار جاده خطری برای سلامت شهروندان

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت : یکی از مواردی که در برهم خوردن آرامش جاده ها موثر است ، وجود دست فروشان در کنار جاده هاست .

مهدی خضری گفت : حضور دست فروشان در کنار جاده های استان یکی از مشکلاتی است که راهداران با آن برخورد داشته اند چرا که وجود آنها باعث افزایش تصادف و بروز خسارت هم برای خود شخص و هم برای رانندگان در حال عبور می باشد .

وی افزود : رانندگان به دلیل عدم وجود پیش آگاهی در طول مسیر پس از مشاهده این افراد تغییر مسیر خواهند دادکه این تغییر مسیر ناگهانی باعث ناتوانی در کنترل خودرو و بروز تصادف و همچنین ایجاد وقفه در ترافیک عبوری خواهد شد .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان اصفهان خاطر نشان کرد :خروج وسایل نقلیه از جاده و برخورد با خودرو های توقف کرده و سرنشین آن و همچنین خود دستفروشان از موارد دیگری است که جان و مال شهروندان را تهدید میکند .

مهدی خضری افزود : بر اساس ماده ۷ قانون ایمنی راه ها که استقرار هر شیئی در راه ها و حریم قانونی آن و همچنین هر گونه عملیات که باعث اخلال در امر عبور و مرور گردد را ممنوع دانسته است ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان جهت حفظ جان و مال شهروندان و تسهیل در عبور و مرور با متخلفین در این حوزه به شدت برخورد میکند .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان