تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
کد خبر : 30604

استخدام نیروی درجه دار در پلیس اصفهان

استخدام نیروی درجه دار در پلیس اصفهان

به گزارش دنیای اسرار_ معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان از استخدام افراد دارای مدرک دیپلم، فوق دیپلم و دانش آموزان سال دوازدهم متوسطه به منظور تکمیل کادر درجه داری این فرماندهی خبر داد. سرهنگ” عباس عصاریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور تکمیل کادر

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار_ معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان از استخدام افراد دارای مدرک دیپلم، فوق دیپلم و دانش آموزان سال دوازدهم متوسطه به منظور تکمیل کادر درجه داری این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ” عباس عصاریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور تکمیل کادر درجه داری خود از بین برادران علاقمند و دارای مدرک دیپلم، فوق دیپلم و دانش آموزان سال دوازدهم متوسطه استخدام می کند.

وی افزود: متقاضیان استخدام در فرماندهی انتظامی استان اصفهان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پایگاه اینترنتی www.gozinesh.police.ir و به مرکز گزینش و استخدام پلیس اصفهان واقع در اصفهان، خیابان طیب، کوی سرلت مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۱۲۱۸۲۷۲۱۴ تماس حاصل نمایند.

نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خاتمه خاطر نشان کرد: تمام کسانی که شرایط لازم را احراز کرده و به صورت درجه دار به استخدام این فرماندهی درآیند در استان اصفهان و در محل سکونت خود بکارگیری خواهند شد.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان