تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 3070

پرداخت ۴ میلیارد تومان برای تعمیر و بازسازی سرپناه نیازمندان اصفهانی

پرداخت ۴ میلیارد تومان برای تعمیر و بازسازی سرپناه نیازمندان اصفهانی

پایگاه خبری دنیای اسرار توسط کمیته امداد اصفهان انجام شد پرداخت ۴ میلیارد تومان برای تعمیر و بازسازی سرپناه نیازمندان اصفهانی سه میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان در سال ۹۶ برای تعمیر و بازسازی منازل هزار و ۵۶۲ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هزینه شد. مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

توسط کمیته امداد اصفهان انجام شد

پرداخت ۴ میلیارد تومان برای تعمیر و بازسازی سرپناه نیازمندان اصفهانی

سه میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان در سال ۹۶ برای تعمیر و بازسازی منازل هزار و ۵۶۲ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هزینه شد.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد اصفهان گزارشی از خدمات تعمیر و بازسازی منازل مددجویان ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، عباسعلی زارعان، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه مسکن یکی از نیازهای پیچیده مددجویان تحت حمایت این نهاد است، گفت: در دو دهه اخیر رشد بی‌رویه قیمت‌ها در حوزه ساختمان باعث افزایش هزینه تأمین مسکن مناسب برای مردم شده است و نیازمندان جامعه در جریان موج‌های افزایشی آسیب بسیار بیشتری دیده‌اند.

زارعان کمک به تأمین مسکن مناسب برای نیازمندان را در حال حاضر یک ضرورت اورژانسی دانست و تأکید کرد: در بسیاری از موارد و به‌ویژه در کلان‌شهرها تأمین مسکن پایدار و شخصی برای مددجویان به‌راحتی باعث توانمندسازی و خودکفایی این خانوارها می‌شود.

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه منابع این نهاد برای تأمین نیاز گسترده مددجویان درزمینهٔ مسکن محدود است، گفت: در سال گذشته باوجود همه تنگناهای موجود موفق به تعمیر و بازسازی مسکن هزار و ۵۶۲ خانوار تحت حمایت شدیم.

زارعان گفت: برای ارائه این خدمات به مددجویان در سال ۹۶ سه میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان هزینه شد که دو میلیارد و ۷۹۶ میلیون آن از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی و یک میلیارد و ۱۶۴ میلیون آن‌هم از وام و سایر منابع تأمین شد.

انتهای پیام/

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان