تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر : 30921

فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی بدون داشتن تجهیزات لازم ممنوع است

فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی بدون داشتن تجهیزات لازم ممنوع است

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راه استان داشتن تجهیزات لازم برای فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی را الزامی دانست و از برخورد قانونی با رانندگان و شرکت های متخلف دراین خصوص خبرداد. سرهنگ”اصغر زارع”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اهمیت تجهیزات ضروری ناوگان حمل و نقل عمومی بیان داشت

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راه استان داشتن تجهیزات لازم برای فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی را الزامی دانست و از برخورد قانونی با رانندگان و شرکت های متخلف دراین خصوص خبرداد.

سرهنگ”اصغر زارع”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اهمیت تجهیزات ضروری ناوگان حمل و نقل عمومی بیان داشت : با توجه به افزایش تصادفات در فصل پاییز و زمستان ، رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی می بایست جهت فعالیت در این ناوگان تجهیزات لازم و ضروری را همراه داشته باشند، در غیر اینصورت سوار کردن مسافر و بار زدن در وسایل نقلیه فاقد تجهیزات لازم و ضروری تخلف محسوب شده و با راننده متخلف و شرکت های حمل و نقل عمومی متخلف نیز برخورد قانونی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: رانندگان گرامی جهت فعالیت در ناوگان حمل و نقل عمومی می بایست دارای جعبه کمک های اولیه ، علائم ایمنی ، کپسول آتش نشانی ، دستگاه سپهتن ، زنجیر چرخ و لاستیک های آجدار باشند.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: رانندگان اتوبوس های مسیرهای برون مرزی نیز ، علاوه بر تجهیزات مذکور می بایست دارای کولر و بخاری آماده به کار متناسب با فصل بهره برداری ، سیستم صوتی و تصویری مناسب و یخدان یا یخچال الکتریکی با قابلیت ارائه آب گرم و سرد باشند.

این مقام انتظامی در توصیه ای به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: پیش از اقدام برای سفر ، از شرایط جوی اطلاعات کامل دریافت کنند و حتماً با تجهیزات کامل و مناسب سفر کنند. داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات مخصوص فصل زمستان هم الزامی می‌باشد.

سرهنگ زارع در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اجرای طرح کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی ، مأموران تیم های گشتی پلیس راه استان اصفهان به صورت ویژه در حال رصد فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی می‌باشند و با رانندگان متخلف به شدت و در چارچوب قانون برخورد خواهند کرد.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان