تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر : 30956

کشف مرغ غیر بهداشتی درخمینی شهر

کشف مرغ غیر بهداشتی درخمینی شهر

به گزارش دنیای اسرار :فرمانده انتظامی شهرستان”خمینی شهر”از کشف ۵۰۰ کیلو مرغ غیر بهداشتی در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبرداد. سرهنگ”غلامرضا براتی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در اجرای طرح های مبارزه با مفاسد اقتصادی و جلوگیری از تولید و عرضه کالاهای مصرفی فاقد کیفیت و غیر بهداشتی، مأموران فرماندهی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار :فرمانده انتظامی شهرستان”خمینی شهر”از کشف ۵۰۰ کیلو مرغ غیر بهداشتی در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبرداد.
سرهنگ”غلامرضا براتی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در اجرای طرح های مبارزه با مفاسد اقتصادی و جلوگیری از تولید و عرضه کالاهای مصرفی فاقد کیفیت و غیر بهداشتی، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر از نگهداری محموله مرغ غیر بهداشتی در یکی از واحد های صنفی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی مرجع قضایی به همراه کارشناسان اداره صمت به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این واحد صنفی متخلف،مقدار ۵۰۰ کیلو مرغ غیربهداشتی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد به شهروندان توصیه کرد: قبل از خرید و مصرف هرگونه مواد غذایی حتما به سلامت و تاریخ انقضای آن توجه کرده و از خرید مایحتاج روزانه خود از فروشگاه های غیر مجاز و نامطمئن خودداری کنند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان