تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
کد خبر : 31197

حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان از دانش‌بنیان‌ها

حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان از دانش‌بنیان‌ها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان از توسعه خدمات حمایتی صنایع کوچک و متوسط با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:رسول سواری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، در دیدار با روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و حسینعلی

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان از توسعه خدمات حمایتی صنایع کوچک و متوسط با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:رسول سواری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، در دیدار با روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و حسینعلی حاجی نماینده مردم شهرستان‌های برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گزارشی از اقدامات انجام گرفته در زیست‌بوم فناوری و نوآوری شهرک فناوری اصفهان و همچنین برنامه‌های این شرکت در خصوص حمایت از شرکت‌های دانش بنیان ارائه کرد و از توسعه خدمات حمایتی صنایع کوچک و متوسط با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری خبر داد.

 در این دیدار صمیمانه روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری نیز ضمن تشکر از اقدامات انجام شده اظهار داشت: معاونت علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان نیز در حمایت از صنایع کوچک و متوسط در آینده نزدیک نقش پر رنگ‌تری خواهد داشت.

همچنین در ادامه این دیدار مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای کوچک و متوسط مطرح و تصمیماتی در خصوص پیگیری ورفع آن اتخاذ گردید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان
[prisna-google-website-translator]