تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر : 31318

خیریه امام حسین (ع)تنها خیریه فعال دربخش مسکن نیازمندان دراصفهان

خیریه امام حسین (ع)تنها خیریه فعال دربخش مسکن نیازمندان دراصفهان

به گزارش دنیای اسرار:عبدالله کوپایی در گفت‌وگو با موسسه خیریه امام حسین علیه السلام اظهار کرد: من به غیر از خیریه امام حسین،خیریه دیگری را در اصفهان نمی‌شناسم که در بخش مسکن فعالیت کند و در این مدت ۴۰ ساله که خیریه امام حسین علیه السلام تاسیس شده خدمات خوبی برای نیازمندان مسکن انجام شده

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:عبدالله کوپایی در گفت‌وگو با موسسه خیریه امام حسین علیه السلام اظهار کرد: من به غیر از خیریه امام حسین،خیریه دیگری را در اصفهان نمی‌شناسم که در بخش مسکن فعالیت کند و در این مدت ۴۰ ساله که خیریه امام حسین علیه السلام تاسیس شده خدمات خوبی برای نیازمندان مسکن انجام شده است.
وی افزود: خیریه امام حسین خدماتی اعم از ساخت ،تعمیر و یا تامین منابع برای رهن و اجاره مسکن ارائه می‌دهد و هر چه گسترده تر شود، نیازمندان بیشتری را می‌تواند خدمت رسانی کند.
این پیشکسوت حوزه مسکن تصریح کرد: کسانی در نوبت هستند که شاید یک سال باید در نوبت بمانند و نقش خیریه این است که بتواند هر چه سریع تر نیاز نیازمندان را برطرف کند.
وی افزود: شرکت‌های ساختمانی چه شرکت‌های تولیدی و چه شرکت های خدماتی باید درصدی از سود خود را تقدیم به خیریه امام حسین علیه السلام برای تامین نیاز نیازمندان در زمینه مسکن کنند.
کوپایی خاطر نشان کرد: امیدواریم همایشی که با صنعت ساختمان دراسفندماه برگزار می‌شود، نوبت نیازمندان را جلو بیندازد.
وی افزود: امیدوارم که همکارانم در نظام مهندسی ساختمان و صنعت ساختمان و کلیه دست اندرکاران حوزه ساختمان در همایش سه اسفندماه که همزمان با ولادت امام حسین علیه السلام و روز مهندس برگزار می‌شود،شرکت کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان