تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
کد خبر : 31371

سامانه بارشی استان اصفهان را فرا می‌گیرد

سامانه بارشی استان اصفهان را فرا می‌گیرد

به گزارش دنیایب اسرارکارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: سامانه بارشی جدید از اواسط وقت امروز شنبه تا اواخر روز یکشنبه استان را تحت تاثیر قرار می دهد. به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایرنا:محمد رضا رفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این موج جدید بارشی از مناطق

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیایب اسرارکارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: سامانه بارشی جدید از اواسط وقت امروز شنبه تا اواخر روز یکشنبه استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایرنا:محمد رضا رفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این موج جدید بارشی از مناطق غربی وارد استان اصفهان می‌شود که بارش برف و باران را در مناطق غربی و جنوبی در پی خواهد داشت.

به گفته وی، این سامانه تا فردا بیشتر مناطق استان را در بر می‌گیرد و شدت آن برای مناطق غربی و نیمه شرقی و تا حدود مناطق مرکزی پیش بینی شده است که بارش برف، مه آلودگی و کاهش دید را به‌همراه دارد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: همچنین از روز سه شنبه هفته جاری سامانه بارشی دیگری وارد استان خواهد شد.

رفیعی خاطر نشان کرد: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۲ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعت به منفی چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید.
وی ادامه داد: دمای صبح امروز شهر اصفهان منفی سه درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته یک درجه سردتر شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: کاشان با دمای هفت درجه بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای منفی ۱۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان