تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر : 31495

همکاری رسانه ها در ترویج فرهنگ زکات موثر است

همکاری رسانه ها در ترویج فرهنگ زکات موثر است

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان : همکاری رسانه ها در ترویج فرهنگ زکات موثر است مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت:انعکاس عملکرد جمع آوری و توزیع زکات و اطلاع رسانی به عموم مردم، از طریق رسانه ها در رسیدگی بیشتر به امور فقرا و نیازمندان موثر است. به گزارش  دنیای اسرار، کریم زارع در اختتامیه

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان :

همکاری رسانه ها در ترویج فرهنگ زکات موثر است

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت:انعکاس عملکرد جمع آوری و توزیع زکات و اطلاع رسانی به عموم مردم، از طریق رسانه ها در رسیدگی بیشتر به امور فقرا و نیازمندان موثر است.

به گزارش  دنیای اسرار، کریم زارع در اختتامیه بیستمین جشنواره علمی و ترویجی زکات تقویت باورهای بنیادی دینی، اعتقادی و اعتمادآفرینی در راستای ترویج و ترغیب مردم به ادای زکات را از اهداف برگزاری این قبیل جشنواره ها مطرح کرد و اظهار داشت: در سال جاری همراهی آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و رییس شورای زکات با اعضای این شورا در سطح استان برای ترویج این فریضه الهی و نیز همکاری دکتر مرتضوی استاندارمحترم، نتایج مطلوبی در کمک به رفع دغدغه محرومان جامعه داشته است .

وی با تاکید به انعکاس خبری رسانه ها و صدا و سیمای استان در زمینه ترغیب و توسعه فرهنگ زکات، ادامه داد: انعکاس عملکرد جمع آوری و توزیع زکات و اطلاع رسانی به عموم مردم، از طریق رسانه ها نه تنها در رسیدگی بیشتر به امور فقرا و نیازمندان موثر است بلکه سبب شناسایی مودیان و عاملین زکات، خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مراکز نیکوکاری با تصدی گری مردم به جریان سازی خیر و احسان و خدمت رسانی به نیازمندان عمل می کنند، افزود: در حال حاضر ۲۴ مرکز نیکوکاری تخصصی در حوزه زکات در سطح استان اصفهان فعال است.

دبیر شورای زکات، با اشاره به روستاهای مشمول اقلام زکات در استان اصفهان، گفت: امسال با حضور میدانی مبلغین و نهادینه کردن فریضه الهی زکات در میان روستاییان و عشایر، کمک خوبی در جمع آوری زکات شکل گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان