تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
کد خبر : 31529

تشکیل ۱۱۵ پرونده قضائی برای صنایع آلاینده اصفهان

تشکیل ۱۱۵ پرونده قضائی برای صنایع آلاینده اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبرداد؛ تشکیل ۱۱۵ پرونده قضائی برای صنایع آلاینده اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۱۵ پرونده پیگیری قضائی توسط حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان برای صنایع آلاینده تشکیل شده است. به گزارش دنیای اسرار، منصور شیشه‌فروش در جمع خبرنگاران پیرامون برخورد با صنایع آلاینده اظهار داشت: تاکنون و با همکاری

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبرداد؛

تشکیل ۱۱۵ پرونده قضائی برای صنایع آلاینده اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۱۵ پرونده پیگیری قضائی توسط حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان برای صنایع آلاینده تشکیل شده است.

به گزارش دنیای اسرار، منصور شیشه‌فروش در جمع خبرنگاران پیرامون برخورد با صنایع آلاینده اظهار داشت: تاکنون و با همکاری قوه قضایی ۱۸ واحد صنعتی پلمب شده و سازمان محیط زیست ۱۱۵ پرونده قضایی برای واحدهای آلاینده تشکیل داده است تا نهادهای قضایی با منابع آلاینده برخورد کنند.

وی افزود: با همکاری سازمان محیط زیست و مرکز بهداشت و صنعت ۳۰ تیم نظارتی تشکیل شده و وضعیت واحدهای آلاینده‌ها را بررسی و کنترل می‌کنند.

این مقام مسئول درمورد اقدامات کمیته اضطرار آلودگی هوای استان برای کاهش حجم آلاینده‌های هوا تصریح کرد: از صنوف مختلف درخواست کردیم تا برای کاهش و کنترل آلاینده‌ها در بخش حمل و نقل و خودروها، تا پایان هفته فعالیت‌شان را از ساعت ۱۸ به بعد کاهش دهند و این امر به کاهش ترافیک در سطح شهر کمک می‌کند.

وی اضافه کرد: به شرکت نفت تاکید کرده‌ایم که در تمام جایگاه‌ها سوخت پاک توزیع کنند و شرکت برق نیز باید در تمام نیروگاه‌ها انتشار آلاینده‌ها را کاهش دهند، همچنین صنایع و معادن، تمامی کوره‌ها و کارگاه‌های تولید مصالح تا آخر هفته دچار محدودیت هستند و نباید فعالیت داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروهایش را در شهر برای برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی تقویت کرده است.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.