تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۶:۱۳
کد خبر : 3153

احداث پروژه های تجاری- خدماتی در سایتهای مسکن مهر استان اصفهان بصورت مشارکتی

احداث پروژه های تجاری- خدماتی در سایتهای مسکن مهر استان اصفهان بصورت مشارکتی

پایگاه خبری دنیای اسرار احداث پروژه های تجاری- خدماتی در سایتهای مسکن مهر استان اصفهان بصورت مشارکتی تعریف طرح های گردشگری- تفریحی و سرمایه گذاری در شهرستانهای خوش آب و هوای استان در راستای رونق صنعت گردشگری و دعوت از سرمایه گذاران فعال در این بخش. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

احداث پروژه های تجاری- خدماتی در سایتهای مسکن مهر استان اصفهان بصورت مشارکتی

تعریف طرح های گردشگری- تفریحی و سرمایه گذاری در شهرستانهای خوش آب و هوای استان در راستای رونق صنعت گردشگری و دعوت از سرمایه گذاران فعال در این بخش.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، ایمان طاهر مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی در راستای خدمات روبنایی مسکن مهر و جهت رفاه ساکنان مسکن مهر گفت : این اداره کل اقدام به تعریف پروژه های تجاری و خدماتی به صورت پیمانی و مشارکتی در سایت مسکن مهر شهرستانها نموده که این موارد در دست طراحی، اجرا و واگذاری می باشد.

طاهر افزود : پروژه تجاری – خدماتی مسکن مهر نایین به صورت پیمانکاری آغاز و هم اکنون آماده بهره برداری است، و پروژه تجاری – خدماتی مسکن مهر گلپایگان نیز در قالب پروژه های مشارکتی فراخوان عمومی گردیده و هم اکنون در مرحله طراحی است .

 مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی در خصوص برنامه های آتی این مدیریت در راستای خدمات روبنایی و طراحی، اجرا و واگذاری پروژه های مشارکتی و پیمانکاری در دیگر شهرستانها اظهار داشت : در جهت تسهیل دسترسی به خدمات برای ساکنان مسکن مهر شاهین شهر نیز پروژه ای تجاری – خدماتی در دوطبقه و با زیربنای حدود ۳۲۰۰ متر مربع طراحی گردیده که در مرحله اخذ پروانه بوده و در سال جاری در قالب پروژه های مشارکتی به مرحله اجرا در می آید .

همچنین در سایت مسکن مهر کاشان نیز پروژه ای دو طبقه با زیربنای حدود ۱۹۰۰ متر مربع و با کاربری تجاری – خدماتی طراحی گردیده که در مرحله انجام مراحل مناقصه می باشد و در تابستان سال جاری به مرحله اجرا در می آید .

 

سید مسعود میریان رئیس اداره بررسی طرح های مسکن اداره کل راه وشهرسازی استان نیز در این باره گفت : در راستای رونق صنعت گردشگری این اداره اقدام به تعریف طرح های گردشگری- تفریحی و سرمایه گذاری در شهرستانهای خوش آب و هوای استان نموده که جهت اجرای پروژه های گردشگری از سرمایه گذاران فعال در این بخش دعوت بعمل می آید .

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان