تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر : 31609

افزون بر ۲۰ هزار بازرسی از مراکز اداری و عمومی اصفهان در طرح پایش مصرف گاز انجام شد

افزون بر ۲۰ هزار بازرسی از مراکز اداری و عمومی اصفهان در طرح پایش مصرف گاز انجام شد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: ۲۰ هزار و ۷۷۰ فقره بازرسی از مراکز اداری و عمومی این استان شامل ادارات، نهادها، بانک‌ها و اماکن عمومی و تجاری در طرح پایش مصرف گاز از نیمه آبان تاکنون انجام شده است. به گزارش دنیای اسرار: ابوالقاسم عسکری افزود: در این طرح به واحدهای اداری، عمومی، تجاری،

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: ابوالقاسم عسکری افزود: در این طرح به واحدهای اداری، عمومی، تجاری، گردشگری و آموزشی پرمصرف اخطار داده می شود و در صورت بی توجهی گاز این واحدها تا تعهد مدیر به شکل موقت قطع می شود.

وی ادامه داد: در راستای بهینه سازی مصرف گاز و مدیریت مصرف انرژی و ضرورت کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی نسبت به مدت مشابه سال قبل، شرکت گاز استان اصفهان با ۲۱ اداره و نهاد در این استان تفاهم نامه همکاری امضا کرده و با این تفاهم نامه های همکاری، صرفه جویی مناسب گاز در اداره ها و دستگاه‌های اجرایی محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: مکاتبه با سازمان اوقاف و امور خیریه، امور مساجد، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل صمت، شرکت شهرک های صنعتی در زمینه رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی انجام شده است.

وی افزود: اعضای ستاد مدیریت بحران گاز استان روزانه (حتی روزهای جمعه و تعطیل) با برگزاری جلسات تخصصی به بررسی اقدامات، مصوبات جدید و پایش و ارزیابی اثربخشی اقدامات می پردازند و تاکنون ۴۴ جلسه برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: بهینه سازی بیش از هفت هزار واحد موتورخانه و هزار و ۲۰۰ فضای آموزشی مدارس نیز انجام شده که در این راستا مصرف گاز واحدهای موتورخانه نسبت به قبل از اجرای طرح ۳۲ درصد کاهش پیدا کرده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان