تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
کد خبر : 31616

بازدید معاون استاندار اصفهان از نمایشگاه عفاف و حجاب

بازدید معاون استاندار اصفهان از نمایشگاه عفاف و حجاب

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان از نمایشگاه عفاف و حجاب که به همت دفتر امور بانوان و دفتر امور اجتماعی استانداری در گلستان شهدای اصفهان برگزار شده است، بازدید کرد. به گزارش دنیای اسرار: در جریان این بازدید محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بدون واسطه با طراحان پوشاک و

Print Friendly, PDF & Email

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان از نمایشگاه عفاف و حجاب که به همت دفتر امور بانوان و دفتر امور اجتماعی استانداری در گلستان شهدای اصفهان برگزار شده است، بازدید کرد.

به گزارش دنیای اسرار: در جریان این بازدید محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بدون واسطه با طراحان پوشاک و فروشندگان گفتگو و در جریان مشکلات و دغدغه های این هنرمندان و اصناف قرار گرفت.
وی در جریان بازدید از این نمایشگاه بیان کرد: بایستی در جامعه بسترهای حجاب و عفاف فراهم و سهل شود. نباید با موضوع حجاب احساسی برخورد و به اقدامات دوره ای بسنده کنیم. ضروری است مناطق مختلف استان میزبان اینگونه نمایشگاه ها باشند و تنها به برگزاری نمایشگاه در مکان های محدود بسنده نکنیم.
جان‌نثاری عنوان کرد: امروز برخی از دغدغه های تولیدکنندگان پوشاک را شنیدیم و می طلبد هفته آینده جلسه ای با حضور طراحان، تولیدکنندگان و غرفه داران نمایشگاه برگزار شود تا در جریان درخواست این هنرمندان و اصناف قرار بگیریم و برای رفع مشکلات چاره اندیشی کنیم.
وی یادآور شد: اینگونه اقدامات بایستی با حمایت مسئولین همراه باشد تا فرایند عرضه و تقاضا برای مردم، طراحان، تولیدکنندگان و فروشندگان جذاب شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: می طلبد گام های بلندتری در این راستا برداشته و تمامی اقدامات با برنامه ریزی انجام شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان