تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
کد خبر : 31821

پیش بینی و پیشگیری هوشمندانه از وقوع جرایم در دستور کار پلیس اصفهان

پیش بینی و پیشگیری هوشمندانه از وقوع جرایم در دستور کار پلیس اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، با اشاره به پیشرفت های پلیس در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی، پیش بینی و پیشگیری هوشمندانه از وقوع جرایم را به عنوان برنامه و رویکرد جدید پلیس استان اصفهان برشمرد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تبریک

Print Friendly, PDF & Email

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، با اشاره به پیشرفت های پلیس در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی، پیش بینی و پیشگیری هوشمندانه از وقوع جرایم را به عنوان برنامه و رویکرد جدید پلیس استان اصفهان برشمرد.
به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تبریک چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به راحتی بدست نیامد بلکه این انقلاب حاصل ریخته شدن خون جوانان برومند این مرز و بوم و شکنجه انقلابیون مؤمن و ولایتمدار در شکنجه گاه های ساواک و اتحاد و همبستگی مردم و نیروهای مسلح است و امروز ما و ظیفه داریم تا با تمام وجود از این انقلاب حراست کنیم.
وی در ادامه مردمی شدن پلیس را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران توصیف کرد و بیان داشت: مردمی شدن و استفاده از نیروهای مردمی و حضور جدی پلیس در عرصه های اجتماعی از جمله فرهنگی، علمی، پژوهشی و آموزشی از برکات انقلاب اسلامی است.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: امروز مردم، پلیس را از خود می دانند و کلانتری و پاسگاه ها مأمن و پناهگاه و امید اول و آخر مردم است و پلیس نیز موفقیت های خود در انجام بهتر ماموریت ها و دستگیری مجرمان و برقراری امنیت را مدیون مشارکت و همکاری و همراهی مردم می داند و این تعامل دو سویه بین پلیس و مردم را می توان از مهمترین دستاورد های انقلاب نام برد که در هیچ جای دنیا به این گستردگی و کیفیت وجود ندارد.
سرهنگ کریمی عنوان داشت: در گذشته نیروهای پلیس حافظ نظام طاغوت زمان بودند و چون این نظام نیز وابسته به رژیم های استکباری بود مجبور بودند سیاست ها و گفته های دیکته شده آنان را انجام دهند و باید گفت که هیچ اراده و استقلالی از خود نداشتند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس در دوران طاغوت به دلیل اینکه مقابل دین و ارزش ها قرار داشت نتوانسته بود در بین مردم نیز جایگاه اجتماعی پیدا کند اظهار داشت: امروز برخلاف آن زمان پلیس حافظ ارزش های نظام اسلامی بوده و پایبندی به دین و در خط ولایت بودن را افتخاری بزرگ برای خود می داند.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به رشد و پیشرفت چشمگیر پلیس ایران در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به سرعت گام های پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگری پیموده و امنیت مردم را نه تنها در فضای داخلی بلکه در فضای مجازی نیز به بهترین شکل ممکن تامین می کند.
این مقام انتظامی، پیش بینی و پیشگیری هوشمندانه از وقوع جرایم را از برنامه ها و رویکردهای جدید فرماندهی انتظامی استان اصفهان برشمرد و اظهار داشت: پلیس با استفاده از ابزارها و دست افزار های هوشمند خود سعی می کند جرایم و آسیب ها را قبل از وقوع پیش بینی، شناسایی و با تحلیل دقیق تهدید ها از وقوع آنها جلوگیری کند و در این رویکرد از تمام ظرفیت های مردمی و نهادها و دستگاه ها نیز بهره می برد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان