تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر : 31872

جهانیان زندگی مسالمت‌آمیز ادیان توحیدی را از مردم اصفهان بیاموزند/ اعطای مجوز تمدید فعالیت شورای خلیفه گری اصفهان و جنوب ایران

جهانیان زندگی مسالمت‌آمیز ادیان توحیدی را از مردم اصفهان بیاموزند/ اعطای مجوز تمدید فعالیت شورای خلیفه گری اصفهان و جنوب ایران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران دیدار و مجوز تمدید فعالیت شورای خلیفه گری ارامنه را به وی تقدیم کرد. به گزارش دنیای اسرار: محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این دیدار بیان کرد: در نگاه ما همشهریان ارامنه انسان های شریف،

Print Friendly, PDF & Email

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران دیدار و مجوز تمدید فعالیت شورای خلیفه گری ارامنه را به وی تقدیم کرد.

به گزارش دنیای اسرار: محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این دیدار بیان کرد: در نگاه ما همشهریان ارامنه انسان های شریف، خدوم، زحمت کش و در همه عرصه ها همراه مردم دیگر هستند.
وی ادامه داد: ما شهدای ارامنه ای داریم که جان خود را برای حفاظت از کشور فدا کرده اند و این بهترین دلیلی است که به ایرانی بودنمان افتخار کنیم و هیچگونه جدایی میان ما و هموطنان ارامنه در خدمت به کشور نیست.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه از زندگی ادیان مختلف در استان خرسند هستیم، گفت: دنیا باید نحوه برخورد و زندگی مسالمت‌آمیز ادیان مختلف در کنار یکدیگر را از مردم اصفهان بیاموزد. هموطنان ارامنه برای حفظ ایران جان خود را فدا کرده اند و ایرانیان نیز متقابلاً به هموطنان ارامنه احترام می گذارند.
وی در رابطه با تمدید مجوز فعالیت شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران، عنوان کرد: از زمانی که تیم مدیریت جدید در استان فعالیت خود را آغاز کرد برای تمدید مجوز شورای خلیفه گری ارامنه تلاش کردیم تا نهایتاً این خواسته ما و هموطنان ارامنه به ثمر رسید.
جان‌نثاری افزود: اکنون به احترام هموطنان ارامنه در این جمع حضور یافتیم تا ضمن گفتگو و دیدار مجوز فعالیت شورای خلیفه گری را به اسقف اعظم تقدیم کنیم.
وی با استقبال از همراهی هر چه بیشتر شورای خلیفه گری ارامنه در امور استان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم خادم همه مردم باشیم، ما به زندگی خوب و بی دغدغه مردمان در کنار یکدیگر افتخار می کنیم و در این راستا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.
سیپان کاشجیان اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران نیز در این دیدار بیان کرد: دریافت مجوز تمدید فعالیت خبر خوشی برای ما است که توانستیم با کمک و همکاری مدیریت استان دریافت کنیم.
وی هموطنان ارامنه را پایبند به قانون دانست و ادامه داد: دریافت مجوز برای انجام فعالیت ها بسیار مهم است تا بتوانیم در بسترهای قانونی کشور فعالیت های خود را انجام دهیم.
پیشوای اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران گفت: این مجوز یک اقدام ارزشمند برای ما است، از این رو کمال تشکر را از همه کسانی که در این راستا با ما همکاری کردند داریم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان