تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
کد خبر : 31878

راه‌اندازی سامانه صدای پاسخگو راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت دهه فجر

راه‌اندازی سامانه صدای پاسخگو راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت دهه فجر

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه صدای پاسخگو راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت دهه فجر رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، سامانه صدای پاسخگو این اداره‌کل، از ۱۶ لغایت ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ فعال

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

راه‌اندازی سامانه صدای پاسخگو راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت دهه فجر

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، سامانه صدای پاسخگو این اداره‌کل، از ۱۶ لغایت ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ فعال بوده و مردم عزیز می‌توانند به صورت تلفنی و در ارتباط با معاونین و رؤسای این اداره‌کل مسائل و مشکلات را در حوزه‌های راه و شهرسازی مطرح و بصورت مستقیم پاسخ خود را دریافت کنند.

به گزارش دنیای اسرار؛ حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در راستای طرح تکریم و بررسی مسائل و مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی، طبق هماهنگی صورت گرفته، مسئولین این اداره‌کل به صورت تلفنی پاسخگوی تقاضاها، درخواست‌ها و پیگیر پیشنهادات و نظرات مردمی خواهند بود.

وی افزود: براین اساس و بمنظور تسریع در پاسخگویی معاونین و روسای این اداره‌کل به مسائل و مشکلات مردم، هم استانی‌های گرامی می‌توانند از طریق تماس با شماره مستقیم ۳۶۶۸۶۰۶۷ مسائل و مشکلات خود در حوزه‌های راه و شهرسازی را مطرح و بصورت مستقیم پاسخ خود را دریافت کنند همچنین کارشناسان مربوطه در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام می‌کنند.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه این سامانه از ۱۶ لغایت ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به‌صورت شبانه‌روزی فعال و منتظر دریافت نظر مخاطبان حوزه راه و شهرسازی است. خاطرنشان کرد: براین اساس تا پایان وقت اداری روزهای کاری کارشناسان مربوطه به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس های مردمی هستند و با دسته‌بندی مسائل و موضوعات مطرح‌شده، مباحث را در اختیار معاونین و رؤسای این اداره‌کل برای بررسی و پاسخ قرار می دهند و در ساعات غیرارادی به صورت ضبط مکالمه آماده پاسخگویی به مردم عزیز هستیم.

وی با اشاره به اینکه مهمترین ویژگی این اقدام تکریم ارباب رجوع و ایجاد ارتباط دو سویه میان معاونین و رؤسای این اداره‌کل با مردم است گفت: اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از طریق این شماره ارتباطی، تمامی نقطه نظرات مردمی را با رعایت امانت، صداقت و حفظ حریم خصوصی افراد حقیقی و حقوقی دریافت کرده و در جهت انجام رسالت کاری خویش به عنوان پل ارتباطی نظرات ایشان را به اطلاع مدیران و مبادی ذیربط می‌رساند تا ضمن بهره‌مندی از نظرات سازنده مخاطبان، پاسخگوی مسائل مطروحه این عزیزان باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان