تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 32574

مدیرکل گمرکات استان اصفهان : گمرک تعطیل پذیر نیست

مدیرکل گمرکات استان اصفهان : گمرک تعطیل پذیر نیست

  مدیرکل گمرکات استان اصفهان با اشاره به این نکته که گمرک تعطیل پذیر نیست ، بیان داشت :ارائه خدمات گمرکات استان اصفهان در روزهای تعطیل پایانی سال و ایام نوروز همانند سالیان گذشته انجام می شود . به گزارش دنیای اسرار، رسول کوهستانی پزوه مدیرکل گمرکات استان اصفهان اعلام کرد: تلاش گمرک رونق تولید

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیرکل گمرکات استان اصفهان با اشاره به این نکته که گمرک تعطیل پذیر نیست ، بیان داشت :ارائه خدمات گمرکات استان اصفهان در روزهای تعطیل پایانی سال و ایام نوروز همانند سالیان گذشته انجام می شود .

به گزارش دنیای اسرار، رسول کوهستانی پزوه مدیرکل گمرکات استان اصفهان اعلام کرد: تلاش گمرک رونق تولید ، افزایش صادرات، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و داشتن نقش موثر در زنجیره تامین کالا می باشد و تصریح کرد : در همین زمینه گمرک اصفهان در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و بسته های حمایتی همانند سال‌های گذشته، حتی در ایام تعطیلات روزهای پایانی سال و ایام عید نوروز که امسال مقارن با بهار قرآن است آماده ارائه خدمت به مراجعین بالاخص صادرکنندگان و فعالان اقتصادی است.

وی گفت : استان اصفهان از ظرفیت های بالایی به ویژه در بخشهای تولید ، صنعت، کشاورزی و صادرات برخوردار است و گمرک به عنوان مرزبان اقتصادی کشور نقش محوری و هماهنگ کننده را در مبادی ورودی و خروجی کشور دارد و وظیفه تسهیل گری گمرک در تجارت خارجی بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان خاطر نشان کرد :کلیه مبادی گمرکات استان اصفهان شامل گمرک اصفهان ، گمرک اختصاصی فولاد مبارکه ، گمرک اختصاصی ذوب آهن ، گمرک کاشان ،گمرک تجاری فرودگاه و امانات پستی در روزهای تعطیل ۲۹ اسفند ، دوم و سوم و ۱۲ فروردین ماه با تعیین شیفت کاری نسبت به ارائه خدمات اقدام خواهد نمود.

وی در پایان افزود: با توجه به افزایش پروازهای خارجی در ایام نوروز جهت رفاه حال مسافران با تمهیدات در نظر گرفته شده کارکنان گمرک فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در کمترین زمان ممکن و به صورت شبانه روزی تشریفات امور مسافران ورودی و خروجی را انجام می دهند .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان