تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
کد خبر : 32587

بانوان نقش کلیدی در آموزش اعضای خانواده برای مدیریت مصرف آب دارند

بانوان نقش کلیدی در آموزش اعضای خانواده برای مدیریت مصرف آب دارند

مشاور امور بانوان و خانواده آبفای استان اصفهان: بانوان نقش کلیدی در آموزش اعضای خانواده برای مدیریت مصرف آب دارند مشاور امور بانوان و خانواده شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف آب، گفت: بانوان نقش کلیدی در آموزش و فرهنگسازی اعضای خانواده در مدیریت مصرف آب دارند. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

مشاور امور بانوان و خانواده آبفای استان اصفهان:
بانوان نقش کلیدی در آموزش اعضای خانواده برای مدیریت مصرف آب دارند
مشاور امور بانوان و خانواده شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف آب، گفت: بانوان نقش کلیدی در آموزش و فرهنگسازی اعضای خانواده در مدیریت مصرف آب دارند.

به گزارش دنیای اسراربه نقل مهر:نوشین منصوریان  با بیان اینکه صنعتی شدن جوامع بشری و رشد جمعیت نیاز به منابع آبی را افزایش داده، اظهار داشت: این در حالی است که منابع آبی تجدید پذیر نبوده و ارتباط مستقیم با منابع آب زیرزمینی، میزان بارش‌ها و شرایط جوی دارد.‌

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما با بحران کم آبی روبه رو هستیم و این شرایط مدیریت هر چه بیشتر مصرف آب را می‌طلبد، خاطرنشان کرد: مصرف بهینه و اهمیت آب نه تنها بُعد اجتماعی داشته بلکه دین مبین اسلام بر آن تاکید دارد به‌طوری که هشت آیه از قرآن کریم مستقیم و حدود ۶۰ آیه غیر مستقیم به اهمیت و جایگاه آب در زندگی و چرخه طبیعت اشاره می‌کند.

مشاور امور بانوان و خانواده شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: مدیریت مصرف آب در جامعه باید از خانواده که کوچک‌ترین و بنیادی‌ترین بُعد اجتماعی است، شروع شود.

منصوریان ابراز داشت: بانوان نقش کلیدی و اساسی در آموزش و فرهنگ‌سازی اعضای خانواده در مدیریت مصرف آب دارند بویژه در این ایام پایان سال که سنت دیرینه خانه تکانی برای خانواده‌ها نشان از پاکیزگی، نو شدن و آمادگی شروع سال جدید دارد.

بانوان نقش کلیدی در آموزش اعضای خانواده برای مدیریت مصرف آب دارند

وی ادامه داد: لازم است در این ایام و ساعات پایان سال با زمان‌بندی مناسب و صحیح مصرف آب را مدیریت کرد و می‌توان با ارسال فرش‌ها و پرده‌ها به مراکز قالی‌شویی و خشک‌شویی برای شست‌وشو، شستن لباس‌ها در زمان مناسب، استفاده از یک محلول رقیق آب و مایع ظرف‌شویی و کمی سفید کننده جهت تمیز کردن کابینت‌ها و دیوارها و راه‌پله‌ها با یک سطل آب و تی، استفاده از ماشین‌های ظرف‌شویی و لباس‌شویی در زمان تکمیل ظرفیت آنها و استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف، توجه ویژه‌ای به مدیریت مصرف داشته تا از اسراف آب و افت فشار شبکه آب شهری جلوگیری شود.

مشاور امور بانوان و خانواده شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه باید قطرات آب را چون لحظه ارج نهاد، تصریح کرد: رعایت الگوی مصرف آب توسط شهروندان، شرکت آب و فاضلاب را در توزیع بهینه آب و بهره مند شدن همه مشترکان از آب شرب کمک می‌کند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان