تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر : 32608

«برخورد قاطع دستگاه قضایی استان با افرادی که در فضای مجازی اقدام به ترویج بی‌بند و باری و فحشا می‌کنند»

«برخورد قاطع دستگاه قضایی استان با افرادی که در فضای مجازی اقدام به ترویج بی‌بند و باری و فحشا می‌کنند»

رییس کل دادگستری استان اصفهان: «برخورد قاطع دستگاه قضایی استان با افرادی که در فضای مجازی اقدام به ترویج بی‌بند و باری و فحشا می‌کنند» نشست هم افزایی با هدف احیاء امر به معروف و نهی از منکر با حضور رییس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرمانده سپاه صاحب ‌الزمان، رییس ستاد

Print Friendly, PDF & Email

رییس کل دادگستری استان اصفهان:

«برخورد قاطع دستگاه قضایی استان با افرادی که در فضای مجازی اقدام به ترویج بی‌بند و باری و فحشا می‌کنند»

نشست هم افزایی با هدف احیاء امر به معروف و نهی از منکر با حضور رییس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرمانده سپاه صاحب ‌الزمان، رییس ستاد امر به معروف استان و تنی چند از معاونان رییس کل در دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار: حجت الاسلام والمسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان در این نشست فعالیت ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر را امری لازم و ضروری دانست و بیان داشت: خوشبختانه شاهد فعالیت گسترده و نظام‌مند این ستاد در سطح جامعه هستیم و این اتفاق بسیار میمون و مبارک است.

وی افزود: با توجه به اینکه در ابتدای اجرای طرح‌های امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم، مشکلات و موانعی که بر سر راه وجود دارد، قابل مدیریت و حل شدن است.

عالی‌ترین مقام قوه قضاییه در استان ادامه داد: ستاد امر به معروف از ظرفیت نیروهای واجد شرایط در مساجد و محله ها بهره بیشتری ببرد و با دخیل کردن نیروهای انقلابی و با انگیزه، پایگاه‌های بسیج در محله ها و مساجد می‌تواند نتیجه بهتری به دست آورد.

جعفری در موضوع عفاف و حجاب نیز تأکید کرد: مسؤولانی که در امر عفاف و حجاب کوتاهی می‌کنند ضمن اینکه به اتهام ترک فعل علیه ایشان پرونده قضایی تشکیل می‌شود، نیروهای جایگزین وظیفه آنان را انجام خواهند داد و به هیچ عنوان در اجرای طرح‌های عفاف و حجاب در چارچوب مقررات بن بست نداریم.

رییس کل دادگستری استان اصفهان در بخش دیگری از سخنانش در خصوص صیانت از فضای مجازی تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی و بی‌بند و باری‌هایی که در جامعه شاهد آن هستیم متأثر از فضای مجازی می باشد و دادگستری استان آماده است با افرادی که در فضای مجازی با اشاعه ولنگاری و بی‌بند و باری اخلاق جامعه و بنیان خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده اند برخورد قاطع نماید.

رییس دستگاه قضایی استان در پایان از اختصاص شعب ویژه دادسرا، دادگاه بدوی سطح استان و محاکم تجدیدنظر جهت ارجاع پرونده‌های مربوط به کشف حجاب و جرایم علیه عفت عمومی در دادگستری استان خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان