تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 32651

برخی اقدامات آموزش و پرورش استان اصفهان در کشور بی‌نظیر است

برخی اقدامات آموزش و پرورش استان اصفهان در کشور بی‌نظیر است

  امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: اقدامات آموزش و پرورش استان اصفهان را در سطح کشور بی‌نظیر است؛ اعتکاف دانش‌آموزی، اردوهای راهیان نور و اردوهای راهیان پیشرفت از جمله برنامه‌های شاخص و بی‌نظیر آموزش و پرورش اصفهان در سطح کشور بودند و باید موردتوجه ویژه وزارتخانه قرار گیرند. به گزارش دنیای اسرار:محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و

Print Friendly, PDF & Email

 

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: اقدامات آموزش و پرورش استان اصفهان را در سطح کشور بی‌نظیر است؛ اعتکاف دانش‌آموزی، اردوهای راهیان نور و اردوهای راهیان پیشرفت از جمله برنامه‌های شاخص و بی‌نظیر آموزش و پرورش اصفهان در سطح کشور بودند و باید موردتوجه ویژه وزارتخانه قرار گیرند.

به گزارش دنیای اسرار:محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت آغاز سال جدید و هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان با آیت‌الله مهدوی امام‌جمعه موقت اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

آیت‌الله مهدوی در این دیدار با تقدیر از زحمات مجموعه آموزش و پرورش استان اظهار داشت: اگر در دوره‌های قبل نیز به‌اندازه این دوره تلاش می‌شد امروز شاهد مشکلات متعدد تربیتی و آموزشی نبودیم.

امام‌جمعه موقت اصفهان با تأکید بر تقدم پرورش بر آموزش بیان داشت: به دلیل عدم توجه کافی به این مسئله در سال‌های گذشته امروز در حوزه پرورش عقب هستیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

 

وی ضمن بیان این نکته که شیوع منکر در جامعه مجاز نیست و دین اجازه نمی‌دهد که منکر حتی توسط کافر و بی‌ایمان نیز در جامعه علنی شود اذعان داشت: ما باید جلوی شیوع علنی منکر را بگیریم و در راه تقویت ایمان مردم گام برداریم زیرا اگر باور کسی به خدا زیاد شد در خانه و جامعه مرتکب منکر نمی‌شود.

 

آیت‌الله مهدوی به موضوع حجاب اشاره کرد و بیان داشت: حجاب قبل از این که اجبار بیرونی باشد الزام عقلی درونی است و به همین دلیل اگر استدلال‌های عقلی حجاب را بیان کنیم دانش‌آموزان اقناع می‌شوند.

 

امام‌جمعه موقت اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری اقدامات آموزش و پرورش استان اصفهان را در سطح کشور بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: اعتکاف دانش‌آموزی، اردوهای راهیان نور و اردوهای راهیان پیشرفت از جمله برنامه‌های شاخص و بی‌نظیر آموزش و پرورش اصفهان در سطح کشور بودند و باید موردتوجه ویژه وزارتخانه قرار گیرند.

 

وی لزوم انجام کار ریشه‌ای و اساسی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: کار اساسی، کار فکری است و آموزش و پرورش، دانشگاه و حوزه علمیه باید کار فکری و اساسی کنند.

 

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان این که اقدامات شاخصی در آموزش و پرورش استان در حال انجام است به بیان گزارشی از این اقدامات پرداخت.

 

وی توجه به مبانی دینی، اعتقادی و تربیتی را از سیاست‌های اصلی اداره کل آموزش و پرورش استان دانست و افزود: تلاش می‌کنیم در سال جدید نیز بر اساس همین مبانی برنامه‌های مختلفی را برای دانش‌آموزان و فرهنگیان طراحی و اجرا کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان