تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
کد خبر : 32686

کشف هروئین از معده ۵ قاچاقچی

کشف هروئین از معده ۵ قاچاقچی

  به گزارش دنیای اسرار_ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف یک کیلو هروئین که ۵ قاچاقچی مواد مخدر در معده خود جاساز کرده بودند، خبر داد. سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش دنیای اسرار_ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف یک کیلو هروئین که ۵ قاچاقچی مواد مخدر در معده خود جاساز کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشرافیت اطلاعاتی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و تخصصی دریافتند که عده ای از قاچاقچیان با جاساز کردن هروئین در معده خود آنها را به این شهرستان منتقل و در بین مشتریان توزیع می کنند.

وی افزود: ماموران پس از رصد هوشمندانه خود اعضای باند ۵ نفره ای که در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می کردند را حین ورود به شهرستان شناسایی و دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی عنوان داشت: با آزمایش های مختلف و کمک تیم پزشکی در نهایت مقدار یک کیلو گرم هروئین از معده این قاچاقچیان خارج و پس از تشکیل پرونده تمامی متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.#

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان