تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر : 32872

جذب معلم تنها از راه دانشگاه فرهنگیان مورد توجه قرار بگیرد

جذب معلم تنها از راه دانشگاه فرهنگیان مورد توجه قرار بگیرد

استاندار اصفهان: جذب معلم تنها از راه دانشگاه فرهنگیان مورد توجه قرار بگیرد استاندار اصفهان بیان داشت: طرح جامع دانشگاه فرهنگیان ارائه و جذب معلم تنها از دانشگاه فرهنگیان انجام شود. به گزارش  دنیای اسرار، سیدرضا مرتضوی در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: طرح جامع دانشگاه فرهنگیان هرچه

Print Friendly, PDF & Email
استاندار اصفهان:

جذب معلم تنها از راه دانشگاه فرهنگیان مورد توجه قرار بگیرد

استاندار اصفهان بیان داشت: طرح جامع دانشگاه فرهنگیان ارائه و جذب معلم تنها از دانشگاه فرهنگیان انجام شود.

به گزارش  دنیای اسرار، سیدرضا مرتضوی در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: طرح جامع دانشگاه فرهنگیان هرچه زودتر ارسال شود تا پیش از پایان دولت به نتیجه برسد، همچنین باید جذب معلم تنها از راه دانشگاه فرهنگیان مورد توجه قرار بگیرد و مصوبات این بخش پیگیری و اجرا شود.

وی با بیان اینکه نیاز به بازخوانی جایگاه معلم داریم و قله برخی از اقدامات می‌تواند در هفته معلم باشد، اظهار کرد: انتظار می‌رود باتوجه به راهبردها و رویکردهای ارائه شده به برنامه‌های عملیاتی رسیده و در نهایت با اقدامی فراگیر پشتیبانی داشته باشیم.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد: برای بزرگداشت مقام معلم حداقل کار برگزاری برخی مراسم‌ها در مدارس با محوریت انجمن اولیا و مربیان و حداکثر کار برگزاری برخی از برنامه‌های استانی است و در این راستا اگر برنامه خوبی تدوین شود، می‌توان از دیگر مجموعه ها نیز کمک گرفت و از طرفی رسانه‌ها نیز از این برنامه‌ها حمایت کنند.

مرتضوی گفت: در نظر مخاطبان حضور مسئولان در مدارس تأثیری ویژه خواهد داشت و باعث الگوسازی می‌شود و خواهش بنده این است که این موضوع جدی گرفته شود زیرا آثار تبعی بر ذهن معلمان و دانش‌آموزان خواهد داشت.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تجلیل از معلمان، اسوه‌های مؤثر، معلمان نمونه و معرفی معلمان شهید می‌تواند در دستورکار هفته معلم قرار بگیرد زیرا در احساس کرامت فرهنگیان تأثیرگذار خواهد بود.

وی تأکید کرد: همچنین می‌توان با دستگاه‌های مختلف جلسه داشت و مصوبات به شهرستان‌ها و فرمانداری‌ها نیز ابلاغ شود تا اقدامی فراگیر انجام شود.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه پذیرش معلمان هم باید از نظر علمی و هم از نظر شأن و جایگاه مورد توجه قرار بگیرد، گفت: یکی از مواردی که برخی از معلمان را در ذهن ما برجسته کرده، شخصیت جامع آن‌ها است.

مرتضوی در پایان خطاب به رئیس دانشگاه‌های فرهنگیان یادآور شد: طرح جامع دانشگاه فرهنگیان هرچه زودتر ارسال شود تا پیش از پایان دولت به نتیجه برسد، همچنین باید جذب معلم تنها از راه دانشگاه فرهنگیان مورد توجه قرار بگیرد و مصوبات این بخش پیگیری و اجرا شود.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان