تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 32901

برگزاری جشن بزرگ «به‌افتخار اصفهان» با حضور هنرمندان برجسته کشور

برگزاری جشن بزرگ «به‌افتخار اصفهان» با حضور هنرمندان برجسته کشور

دبیر هفته فرهنگی اصفهان خبر داد: برگزاری جشن بزرگ «به‌افتخار اصفهان» با حضور هنرمندان برجسته کشور دبیر هفته فرهنگی اصفهان گفت: جشن بزرگ «به‌افتخار اصفهان» به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با حضور سه تن از خوانندگان برتر کشور ؛ محمد اصفهانی، محمد معتمدی و حسام‌الدین سراج در پردیس هنر میزبان شهروندان و گردشگران است. به

Print Friendly, PDF & Email

دبیر هفته فرهنگی اصفهان خبر داد:

برگزاری جشن بزرگ «به‌افتخار اصفهان» با حضور هنرمندان برجسته کشور

دبیر هفته فرهنگی اصفهان گفت: جشن بزرگ «به‌افتخار اصفهان» به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با حضور سه تن از خوانندگان برتر کشور ؛ محمد اصفهانی، محمد معتمدی و حسام‌الدین سراج در پردیس هنر میزبان شهروندان و گردشگران است.

به گزارش دنیای اسرار: سیدمحمدصادق سجادزاده با اعلام این خبر گفت: دبیرخانه هفته فرهنگی اصفهان امسال نسبت به برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شرکت پست، مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان‌های تابعه شهرداری اصفهان، معاونت برنامه‌ریزی و سازمان نوسازی شهرداری اصفهان اقدام کرده است.

او با بیان اینکه در این رویداد ۱۳۰ عنوان برنامه محله‌محور برای اجرا در تمامی مناطق شهر طراحی شده است، افزود: همچنین ۷۰ عنوان برنامه تخصصی در حوزه‌های معماری، موسیقی، ایثار و شهادت، فقه و اجتهاد، تفسیر قرآن، کتاب، سینما، رسانه، فرهنگ‌عامه، تاریخ و فرهنگ شهری، شعر و ادبیات به‌صورت متمرکز در فضای شهری اجرا می‌شود.

دبیر هفته فرهنگی اصفهان یکی از برنامه‌های شاخص در این ایام را جشن بزرگ «به‌افتخار اصفهان» دانست و تصریح کرد: این برنامه که با هدف افزایش نشاط اجتماعی و با رویکرد خانواده محوری طراحی شده از ۳ اردیبهشت ماه در پردیس هنر آغاز شده و تا پنجم این ماه ادامه دارد.

او افزود: در این برنامه که هر شب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه میزبان شهروندان است، سه تن از خوانندگان برتر کشور؛ محمد اصفهانی، محمد معتمدی و حسام‌الدین سراج به اجرای برنامه می‌پردازند.

به گفته سجادزاده، اجرای حسن اکلیلی و رضا احسان پور شاعر طنزپرداز و همچنین اجرای استندآپ کمدی توسط جواد مدنی، مرتضی ریحانی و پیمان ابراهیمی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان