تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر : 33063

حمایت از جوانان مستعد و خلاق در مسابقات ملی مهارت/نگاه مدیریت شهری، نگاه همگراست

حمایت از جوانان مستعد و خلاق در مسابقات ملی مهارت/نگاه مدیریت شهری، نگاه همگراست

شهردار اصفهان: حمایت از جوانان مستعد و خلاق در مسابقات ملی مهارت/نگاه مدیریت شهری، نگاه همگراست به گزارش دنیای اسرار:آرش اخوان طبسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با علی قاسم زاده شهردار اصفهان در خصوص نگهداشت فضای سبز اداره کل و مراکز جهت حمایت در خصوص آبیاری درختان و همچنین اجرای

Print Friendly, PDF & Email

شهردار اصفهان:

حمایت از جوانان مستعد و خلاق در مسابقات ملی مهارت/نگاه مدیریت شهری، نگاه همگراست

به گزارش دنیای اسرار:آرش اخوان طبسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با علی قاسم زاده شهردار اصفهان در خصوص نگهداشت فضای سبز اداره کل و مراکز جهت حمایت در خصوص آبیاری درختان و همچنین اجرای مسابقات ملی مهارت به میزبانی این اداره کل، دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، خواستار همکاری شهرداری با اداره کل درخصوص برگزاری مسابقات ملی مهارت وشناسایی نخبگان مهارتی، اجرای دبیرخانه مهارت آموزی درشهرداری و همچنین اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مهارتی بااستفاده ازظرفیت فضای تبلیغات شهری شهرداری شد.

اخوان طبسی گفت: اصفهان در بیستمین مسابقات ملی مهارت سال ۱۴۰۲ میزبان رشته های کابینت سازی، سازه های چوبی، اتصالات چوبی، طراحی فضای سبز و گل آرایی می باشد که طی انعقاد تفاهم نامه با سازمان پارک ها و فضای سبز شهری مقرر گردید طی رویداد ۱۰ ساله در محل پارک صفه اصفهان، بوستان مهارت تعبیه و مسابقات طراحی فضای سبز در این مکان برگزار گردد.

وی افزود: در خصوص برگزاری مسابقات گل آرایی نیز با سازمان میادین و بازار گل همدانیان که ذیل مجموعه شهرداری می باشد هماهنگی های لازم صورت پذیرفته و مساعدت و همکاری مؤثری با این اداره کل انجام گردیده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان بیان داشت: از مجموع ۹ رشته مهارتی بیستمین مسابقات ملی مهارت، ۳ رشته مهارتی در سال گذشته برگزار گردید که این اداره کل موفق به کسب ۳ مدال طلا در رشته های فناوری مد، تبرید و تهویه و آرایشگری مردانه شد. و ادامه روند مسابقات در سایر رشته های فوق در اردیبهشت و خرداد ما سال جاری برگزار و برندگان این دوره از مسابقات، به مسابقات جهانی فرانسه اعزام می شوند.

قاسم زاده شهردار اصفهان، ضمن ابراز خرسندی، در خصوص حمایت و پشتیبانی در چارچوب قوانین قول مساعدت داد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان