تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 3307

معرفی اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان اصفهان

معرفی اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان اصفهان

پایگاه خبری دنیای اسرار معرفی اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان اصفهان قائم مقام دبیر اجرایی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون خبرنگاران و داوران سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

معرفی اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان اصفهان

قائم مقام دبیر اجرایی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون خبرنگاران و داوران سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام خواهد شد.

عادل دهدشتی در گفت و گو با ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: اسامی پذیرفته شدگان صبح روز چهارشنبه ٢٧ تیر ماه در روزنامه اصفهان زیبا و همان روز در سایت خبرگزاری ایمنا به نشانی www.imna.ir و سایت جشنواره به نشانی   www. icff.irمنتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مرحله، ٧٠ نفر در بخش خبرنگاران و ١۵٠ نفر در بخش داوران پذیرفته و برای انجام مصاحبه حضوری معرفی می شوند.

دهدشتی اضافه کرد: پس از انجام مصاحبه حضوری، ۷۰ داوطلب برای بخش داوران و ۳۰ داوطلب برای بخش خبرنگاران جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان برگزیده خواهند شد و برگزیدگان این مرحله به مدت یک ماه آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نهایی انتخاب داوطلبان، یکم شهریور از بین برگزیدگان مرحله سوم، ۳۱ داوطلب برای بخش داوران و ۱۵ داوطلب برای بخش خبرنگاران جشنواره گزینش خواهند شد.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ الی ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان