تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
کد خبر : 3327

جلسه مشترک شورای اسلامی شهرستان و بنیاد مسکن

جلسه مشترک شورای اسلامی شهرستان و بنیاد مسکن

پایگاه خبری دنیای اسرار جلسه مشترک شورای اسلامی شهرستان و بنیاد مسکن  به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهرستان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با اشاره به شرایط سخت ناشی از تحریم ها و فشارهای دشمنان به کشور ما، خاطرنشان کرد: حمایت

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

جلسه مشترک شورای اسلامی شهرستان و بنیاد مسکن 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهرستان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با اشاره به شرایط سخت ناشی از تحریم ها و فشارهای دشمنان به کشور ما، خاطرنشان کرد: حمایت همه جانبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از دولت، مسئولین و مردم در شرایط حساس کنونی شایسته تقدیر بوده و با پیروی از منویات ایشان، انشاء ا… از این شرایط نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: حفظ وحدت همه اقشار جامعه، مقاومت و ایستادگی مردم و تلاش مسئولین در جهت حل مشکلات مردم، ازجمله رموز اصلی پیروزی ما بر توطئه های شوم دشمنان بالاخص امریکا و اسرائیل جنایتکار و متحدان آنان در منطقه است.

وی با اشاره به برخی مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه بنیاد مسکن، تأکید کرد: جلساتی با محوریت بنیاد مسکن و با همکاری بخشداران، شهرداران و شوراهای اسلامی هر بخش از بخش های ۶گانه شهرستان برگزار و مسائل و مشکلات حوزه بنیاد مسکن آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و اقدامات مقتضی پیرامون رفع این مشکلات صورت پذیرد.

رضوانی پیرامون استقرار نماینده بنیاد مسکن در بخش های شهرستان، افزود: علیرغم محدودیت های استخدامی و کمبود نیرو، به منظور خدمت هرچه بیشتر به مردم و تأمین رفاه آنان، برنامه ریزی های لازم جهت استقرار شعبه یا نماینده ای از بنیاد مسکن در بخش ها انجام شود.

فرماندار اصفهان گفت: بنیاد مسکن با افزایش میزان قیر تخصیص یافته به شهرداری ها و دهیاری ها، گام مؤثرتری در راستای بازسازی، روکش و آسفالت معابر و جاده های شهری و روستایی بردارند.

شایان ذکر است، هریک از بخشداران بخش های ۶گانه شهرستان و برخی دیگر از اعضا، به بیان مسائل و مشکلات شهرها و روستاهای شهرستان پرداختند.

گفتنی است، خانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز در این جلسه به نکاتی پیرامون اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن اشاره کرد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان