تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر : 33364

انبار عروسک های قاچاق در “خمینی شهر”

انبار عروسک های قاچاق در “خمینی شهر”

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف ۹۰ عروسک خارجی قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در بازرسی ماموران این فرماندهی از یک انبار خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اقدامات هوشمندانه

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف ۹۰ عروسک خارجی قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در بازرسی ماموران این فرماندهی از یک انبار خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اقدامات هوشمندانه خود از دپوی عروسک های خارجی قاچاق داخل انباری در یکی از محله‌های شهرستان مطلع شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در محل حاضر و در بازرسی به عمل آمده تعداد ۹۰ عروسک خارجی قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه ارزش عروسک های مکشوفه بنابر نظر کارشناسان مربوطه ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.