تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
کد خبر : 33651

 قوانین درآمدهای پایدار و مالیات بر ارزش افزوده درآمدهای خوبی برای شهرداری‌ها ایجاد کردند

 قوانین درآمدهای پایدار و مالیات بر ارزش افزوده درآمدهای خوبی برای شهرداری‌ها ایجاد کردند

 معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: تصویب قوانین درآمدهای پایدار و مالیات بر ارزش افزوده درآمدهای خوبی برای شهرداری‌ها ایجاد کرده‌اند ولی در ۲ سال اخیر عوارضی از این محل به شهرداری‌ها پرداخت نشده است.   به گزارش دنیای اسرار: مهدی جمالی‌نژاد روز جمعه در حاشیه نشست وزیر کشور با

Print Friendly, PDF & Email

 معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: تصویب قوانین درآمدهای پایدار و مالیات بر ارزش افزوده درآمدهای خوبی برای شهرداری‌ها ایجاد کرده‌اند ولی در ۲ سال اخیر عوارضی از این محل به شهرداری‌ها پرداخت نشده است.

 

به گزارش دنیای اسرار: مهدی جمالی‌نژاد روز جمعه در حاشیه نشست وزیر کشور با فرمانداران، شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای بزرگ اُستان اصفهان در سالن اجتماعات استانداری اصفهان افزود: سال ۱۴۰۰ با تغییر قانون مالیات بر ارزش افزوده، اختلافی میان وزارتخانه‌های نفت، صمت و سازمان محیط زیست به وجود آمد که منجر شد این عوارض در ۲ سال اخیر به شهرداری‌های کشور پرداخت نشود.

 

وی ادامه داد: تا سال ۱۳۹۸ بیشتر ردیف‌های بودجه‌ای صرف هدفمندی یارانه‌ها می‌شد ولی با تصویب قانون درآمدهای پایدار و اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده، درآمدهای خوبی برای شهرداری‌ها ایجاد شد که قبل از آن برای شهرداری‌ها محقق نمی‌شد.

 

وی تصریح کرد: تصویب قانون درآمدهای پایدار و اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در سال‌های اخیر باعث شده درآمدهای خوبی برای شهرداری‌ها ایجاد شود و در این آیین‌نامه‌ها به شهرهای کوچک و متوسط توجه ویژه‌ای شده است و به شهرهای بزرگ اختیاراتی برای تامین هزینه از طریق فروش اوراق داده شده است.

 

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تصریح کرد: به منظور تهیه طرح هادی برای شهرهایی با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر جلساتی با وزارت راه و شهرسازی برگزار و در شورای عالی مسکن مصوب شد بخشنامه وزارت کشور فصل‌الخطاب تهیه طرح‌های هادی قرار گیرد و این روند می تواند در استانداری‌های پیگیری شود.

 

وزیر کشور و هیات همراه دیروز برای سفری ۲ روزه وارد اصفهان شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان