تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۳
کد خبر : 33710

اجلاس بزرگ مدیران روابط عمومی استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان و مسئولان ارشد استان برگزار شد.

اجلاس بزرگ مدیران روابط عمومی استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان و مسئولان ارشد استان برگزار شد.

  به گزارش دنیای اسرار:دکتر سید محمد موسوی، رئیس اداره روابط عمومی سازمان به عنوان یکی از سخنرانان اصلی این برنامه به نمایندگی از مدیران روابط عمومی بخش دولتی استان اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان مهم سازمان‌ها و ادارات می‌تواند منشأ بسیاری از اتفاقات مهم باشد. وی ادامه داد: روابط عمومی

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش دنیای اسرار:دکتر سید محمد موسوی، رئیس اداره روابط عمومی سازمان به عنوان یکی از سخنرانان اصلی این برنامه به نمایندگی از مدیران روابط عمومی بخش دولتی استان اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان مهم سازمان‌ها و ادارات می‌تواند منشأ بسیاری از اتفاقات مهم باشد.
وی ادامه داد: روابط عمومی وظایف متعدد و مهمی بر عهده دارد و در صورتی که یک روابط عمومی نتواند به وظایف خود عمل کند، مشکلاتی برای سایر بخش‌ها نیز ایجاد می‌شود.
رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه افراد توانمند و تحصیل‌کرده در بسیاری از ادارات و سازمان‌ها در بخش روابط عمومی مشغول فعالیت هستند که جای خرسندی دارد و نیاز است از ظرفیت آن‌ها بیش از پیش بهره گرفته شود.
وی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات حوزه روابط عمومی عنوان کرد: فعالان بخش روابط عمومی با تمامی مشکلات با قدرت و جدیت در حال فعالیت هستند اما امید است مسئولان در راستای رفع مشکلات این بخش تلاش داشته باشند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان